ماسک بدن با روغن زیتون مولیناری

حتما دوست دارید پوست بدن شما همانند ابریشم نرم ولطیف باشد، این دو ماسک را حتما در خانه تهیه کرده و استفاده نمایید. کرم پیلینگ (لایه برداری): کرم پیلینگی که طرز تهیه ان این جا قید شده را باید هر ماه یک بار استفاده کنید.

این لایه بردار خانگی سلول های مرده را از پوست شما دور ساخته و پوستتان را نرم و براق جلوه خواهد داد. مواد لازم برای تهیه ماسک: – ۱ قاشق سوپ خوری نمک دریا – ۳ قاشق سوپ خوری روغن زیتون مولیناری طرز تهیه: نمک دریا را ابتدا به قطعات کوچک تقسیم کرده و با روغن زیتون کاملا مخلوط سازید. حال وقت آن است که دوش ولرمی بگیرید. مخلوطی که اماده ساخته اید را با حرکات دایره وار بر بدنتان به همراه ماساز بمالید. این مخلوط را اللخصوص در پاشنه ها، ارنج ها، و زانو ها مورد استفاده قرار داده و دقایق بعد با ولرم بشویید. در نتیجه اعمال این ماسک بر روی پوستتان سلول های مرده از روی پوست دور شده و پوست برای مراقبت های دیکر آماده می شود.
http://www.facebook.com/SaladvaMolinari
این نوشته در دانستنی ها و ویتامین ها ،داروها ،سلامت وپوست،ماسک ها، خواص مواد غذایی، گیاهان دارویی ،مرکبات , زیبایی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

2 Responses to ماسک بدن با روغن زیتون مولیناری

  1. اميد می‌گوید:

    سلام خیلی ممنون
    من از روغن مولیناری استفاده کردم خیلی روغن خوب و خوش طعمیه از اکثر روغنهای توی بازار بهتره به همه توصیه میکنم حتما امتحانش کنن

    • adineh می‌گوید:

      با درود
      ممنون از انرژی مثبتی که دادید .منهم از حسن نظرتان ممنونم و از اینکه دیدگاه ه تان را ارسال فرمودید سپاسگزارم. شاد باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *