ورزش مخصوص چشم برای آنکه جوان بمانید

 با وجود استرس ها و خستگی های روزانه چشم ها نیاز به استراحت دارند با انجام تمرینات منظم می توانید جوان و سالم بمانید. با کمک این تمرینات می توانید برای همیشه با کیسه های زیر چشمی ، پف ، کبودی و … خداحافظی کنید. این تمرینات را روزی ۱۵-۲۰ دقیقه انجام دهید تا جوان بمانید.
با به کار انداختن ماهیچه های صورتی می توانید پوستی جوان داشته باشید

تقویت ماهیچه های چشم.

نشینید و چشمان خود را ببندید ابرو های خود را برای ۲ ثانیه بالا ببرید سپس به حالت اول برگردید و سپس چشمان خود را کاملا باز کنید و دوباره حرکات اول را تکرار کنید . این تمرین را هر روز اجام دهید تا از افتادگی چشم جلوگیری کنید.

دهان خود را کاملا باز کنید و برای ۱۰ ثانیه آن را نگه دارید و به حالت قبل برگردید ، سپس انگشت سبابه خود را در دو طرف گونه و زیر چشم خود قرار دهید و فشار دهید.

صاف بنشینید کره چشم را در جهت عقربه های ساعت و خلاف آن حرکت دهید به یاد داشته باشید که حتما صاف بنشینید این ورزش را روزانه ۳ بار تکرار کنید .

ورزش برای پلک چشم
انگشت میانی و اشاره را در کنار هم روی لبه بیرونی چشم بگذارید و چشم را بکشید سپس در همان حالت پلک بزنید این حرکت را ۵ بار در روز تکرار کنید تا از افتادگی پلک جلوگیری کنید.

برای سفت کردن پلک بالا و ابروها مستقیم بنشینید و به جلو خیره شوید و چشمان خود را تا جایی که می توانید باز کنید بدون آنکه پیشانی را چروک دهید بر روی ۱ نقطه تمرکز کنید به مدت ۱۰ ثانیه سپس به حالت اول برگردید این حرکت را ۵ بار تکرار کنید.

مجله اینترنتی Be3t.ir

 

این نوشته در ورزش و تناسب اندام، تقویت عضلات و اندامها برای حفظ سلامتی و زیبایی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *