تجربه یک خانم با سوختگی ها:

دوس.............ت من بخ..............ونیه مطلب خوب ارزش خوندن داره و به اطلاع دیگران برسونیک کیسه آرد در یخچال خود نگه دارید! حیرت آوره!!! چطور تا به حال راجع به آن چیزی نشنیده بودیم؟ من همیشه محل سوختگی را زیر شیر آب سرد می گرفتم. تجربه ی یک خانم با سوختگی ها: چندی پیش هنگام پختن ذرت، چنگالم را در آب جوش کردم تا ببینم که ذرت ها آماده هستند یا خیر؟! ولی اشتباها دستم در آب جوش رفت! همان طور که داشتم جیغ و فریاد می کردم، یکی از دوستانم که یک دامپزشک ویتنامی است، وارد خانه شد و پرسید که مقداری آرد ساده دارم یا نه؟ من کیسه را آوردم و او دست مرا در آن فرو برد و به من گفت که دستم را به مدت 10 دقیقه در آن آرد نگه دارم. و من هم همین کار را کردم. او به من گفت که در ویتنام، مردی آتش گرفته بود و آنها در حالی که همه ترسیده بودند، برای خاموش کردن او کیسه ای آرد بر سر و تن او پاشیدند، و در کمال تعجب دیدند، نه تنها آن آرد آتش را خاموش کرد، بلکه باعث شده بود که او حتی یک تاول هم نزند!!! خلاصه، من دستم را به مدت 10 دقیقه در کیسه ی آرد نگه داشتم و وقتی آن را بیرون آوردم، دیدم که حتی یک رد قرمزی و یا تاولی روی آن وجود ندارد و از همه مهمتر، به هیچ عنوان دردی هم نداشت. از آن زمان، من یک کیسه آرد برای زمان هایی که خودم را می سوزانم، در یخچال نگهداری می کنم. آرد سرد تأثیر بیشتری نسبت به آرد با دمای اتاق دارد. من از آرد استفاده کرده ام و تا به حال یک لک سوختگی، قرمزی و یا تاول نداشته ام. حتی یک بار زبانم را سوزاندم و آرد را به مدت 10 دقیقه روی آن گذاشتم. درد آن برطرف و سوختگی آن هم ناپدید شد! آن را امتحان کنید! معجزه را تجزبه کنید! یک کیسه آرد در یخچال خود نگه دارید و از این کار خوشحال خواهید شد! در ضمن باید اشاره کنم که محدوده ی سوخته شده را اول زیر آب سرد نگیرید! آن را مستقیما در آرد قرار داده و 10 دقیقه نگه دارید.این مطلب مفید رو خانم عاطفه کاشانی به اشتراک گذاشتند

دوس………….ت من بخ…………..ون
یه مطلب خوب ارزش خوندن داره و به اطلاع دیگران برسون

یک کیسه آرد در یخچال خود نگه دارید! حیرت آوره!!! چطور تا به حال راجع به آن چیزی نشنیده بودیم؟ من همیشه محل سوختگی را زیر شیر آب سرد می گرفتم. تجربه ی یک خانم با سوختگی ها: چندی پیش هنگام پختن ذرت، چنگالم را در آب جوش کردم تا ببینم که ذرت ها آماده هستند یا خیر؟! ولی اشتباها دستم در آب جوش رفت! همان طور که داشتم جیغ و فریاد می کردم، یکی از دوستانم که یک دامپزشک ویتنامی است، وارد خانه شد و پرسید که مقداری آرد ساده دارم یا نه؟ من کیسه را آوردم و او دست مرا در آن فرو برد و به من گفت که دستم را به مدت ۱۰ دقیقه در آن آرد نگه دارم. و من هم همین کار را کردم. او به من گفت که در ویتنام، مردی آتش گرفته بود و آنها در حالی که همه ترسیده بودند، برای خاموش کردن او کیسه ای آرد بر سر و تن او پاشیدند، و در کمال تعجب دیدند، نه تنها آن آرد آتش را خاموش کرد، بلکه باعث شده بود که او حتی یک تاول هم نزند!!! خلاصه، من دستم را به مدت ۱۰ دقیقه در کیسه ی آرد نگه داشتم و وقتی آن را بیرون آوردم، دیدم که حتی یک رد قرمزی و یا تاولی روی آن وجود ندارد و از همه مهمتر، به هیچ عنوان دردی هم نداشت. از آن زمان، من یک کیسه آرد برای زمان هایی که خودم را می سوزانم، در یخچال نگهداری می کنم. آرد سرد تأثیر بیشتری نسبت به آرد با دمای اتاق دارد. من از آرد استفاده کرده ام و تا به حال یک لک سوختگی، قرمزی و یا تاول نداشته ام. حتی یک بار زبانم را سوزاندم و آرد را به مدت ۱۰ دقیقه روی آن گذاشتم. درد آن برطرف و سوختگی آن هم ناپدید شد! آن را امتحان کنید! معجزه را تجزبه کنید! یک کیسه آرد در یخچال خود نگه دارید و از این کار خوشحال خواهید شد! در ضمن باید اشاره کنم که محدوده ی سوخته شده را اول زیر آب سرد نگیرید! آن را مستقیما در آرد قرار داده و ۱۰ دقیقه نگه دارید.
این مطلب مفید را خانم عاطفه کاشانی به اشتراک گذاشتند

این نوشته در تجربه, دانستنی ها و ویتامین ها ،داروها ،سلامت وپوست،ماسک ها، خواص مواد غذایی، گیاهان دارویی ،مرکبات , زیبایی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *