مصرف لبنیات کم چرب

مصرف زیاد ماست کم چرب می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع دوم را ۲۸ درصد کاهش دهد

مصرف زیاد ماست کم چرب می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع دوم را 28 درصد کاهش دهد .مصرف فرآورده های کم چرب لبنی که بر اثر تخمیر درست شده اند –همه انواع ماست و برخی انواع پنیر کم چرب- می تواند خطر دیابت را کم کند، اما تاثیر ماست بیشتر است. کسانی که در طول هفته به طور متوسط  4 و نیم کاسه 125 گرمی ماست می خورند، به احتمال فراوان، کمتر در معرض ابتلا به این بیماری قرار می گیرند. محصولات لبنی منبع مهمی از پروتئین، ویتامین ها (مثل ویتامین D) و مواد معدنی (مثل کلیسم) با کیفیت بالا هستند.

مصرف فرآورده های کم چرب لبنی که بر اثر تخمیر درست شده اند –همه انواع ماست و برخی انواع پنیر کم چرب- می تواند خطر دیابت را کم کند، اما تاثیر ماست بیشتر است. کسانی که در طول هفته به طور متوسط ۴ و نیم کاسه ۱۲۵ گرمی ماست می خورند، به احتمال فراوان، کمتر در معرض ابتلا به این بیماری قرار می گیرند.
محصولات لبنی منبع مهمی از پروتئین، ویتامین ها (مثل ویتامین D) و مواد معدنی (مثل کلیسم) با کیفیت بالا هستند.

این نوشته در خامه ها ، پنیرها ولبنیات ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *