نشانه های سکته مغزی:

……خیلی مهم است حتما حتما بخوانید….‎نشانه های سکته مغزی:......خیلی مهم است حتما حتما بخوانید....ـــــــــــــــــــــــــــمتخصصین اعصاب می گویند که اگر شخصی را که دچار حمله شده در 3 ساعت به بیمارستان منتقل کنند میتوان عوارض ناشی از حمله را به طور کامل از بین برد. بله به طور کامل!!روش شناسایی حمله و رساندن بیمار به درمان های پزشکی در کمتر از 3 ساعت به شناسایی علایم آن بستگی دارد:شناسایی علایم سکته: در برخی موارد شناسایی علایم سکته کار بسیار سختی است. متاسفانه نا آگاهی افراد می تواند منجر به فاجعه ای جبران ناپذیر شود. سکته می تواند باعث مرگ یا آسیب مغزی فرد گردد و این در حالیست که اطرافیان شخص حتی متوجه علایم سکته نشده اند.پزشکان اعلام کرده اند که اطرافیان قربانی می توانند تنها با پرسیدن سه سوال ساده متوجه علایم سکته شوند:........ل: از شخص بخواهید تا لبخند بزند......ح: از شخص بخواهید که حرف بزند یا یک جمله ساده را به درستی ادا کند ( مثلا: امروز هوا آفتابی است)....د: از وی بخواهید هر دو دستش را بلند کند...............اگر فرد در انجام هر کدام از موارد زیر مشکل داشت ، در اسرع وقت با اورژانس تماس گرفته و علایم را برای امدادگران توضیح دهید..................و اما نشانه دیگری از سکته: از وی بخواهید زبان خود را بیرون بیاورد.اگر زبان وی به راست یا چپ متمایل شده بود، بدانید که شخص دچار حمله شده است. دیگر اینکه باید شخصی را که در خال سکته است مجبور به سرفه کردن بکنید...سلامـــــــــــــــــــــــت باشید..ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبرای اطلاع بقیه حتما شیر کنید <3‎

متخصصین اعصاب می گویند که اگر شخصی را که دچار حمله شده در ۳ ساعت به بیمارستان منتقل کنند میتوان عوارض ناشی از حمله را به طور کامل از بین برد. بله به طور کامل!!
روش شناسایی حمله و رساندن بیمار به درمان های پزشکی در کمتر از ۳ ساعت به شناسایی علایم آن بستگی دارد:

شناسایی علایم سکته: در برخی موارد شناسایی علایم سکته کار بسیار سختی است. متاسفانه نا آگاهی افراد می تواند منجر به فاجعه ای جبران ناپذیر شود. سکته می تواند باعث مرگ یا آسیب مغزی فرد گردد و این در حالیست که اطرافیان شخص حتی متوجه علایم سکته نشده اند.
پزشکان اعلام کرده اند که اطرافیان قربانی می توانند تنها با پرسیدن سه سوال ساده متوجه علایم سکته شوند:
……..
ل: از شخص بخواهید تا لبخند بزند.
…..
ح: از شخص بخواهید که حرف بزند یا یک جمله ساده را به درستی ادا کند ( مثلا: امروز هوا آفتابی است)
….
د: از وی بخواهید هر دو دستش را بلند کند.
…………..
اگر فرد در انجام هر کدام از موارد زیر مشکل داشت ، در اسرع وقت با اورژانس تماس گرفته و علایم را برای امدادگران توضیح دهید.
……………..
و اما نشانه دیگری از سکته: از وی بخواهید زبان خود را بیرون بیاورد.
اگر زبان وی به راست یا چپ متمایل شده بود، بدانید که شخص دچار حمله شده است.
دیگر اینکه باید شخصی را که در خال سکته است مجبور به سرفه کردن بکنید…

.واقعیت های جالب

 

این نوشته در دانستنی ها و ویتامین ها ،داروها ،سلامت وپوست،ماسک ها، خواص مواد غذایی، گیاهان دارویی ،مرکبات , زیبایی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *