معجزه لبخند :

لبخند را باور کن. لبخند هدیه‌ای فوق‌العاده، ساده، ارزان و در دسترس است. فکرش را بکن؛ روزت را با لبخند شروع می‌کنی. همه چیز تغییر می‌کند. حتی غریبه‌ها هم از لبخندت شاد می‌شوند.

روحیه‌ات تغییر می‌کند. کارهایت بهتر پیش می‌رود. آن وقت است که قدرت لبخندی ساده را درک می‌کنی.وقتی خسته از یک روز کاری به خانه برمی‌گردیم، با یک لبخند قشنگ خستگی را از بین برده و شادی و امید را جایگزین آن می‌کنیم. راستی آیا می‌دانستید لبخند مسری است؟ پس بیایید با یک لبخند ساده روی لب، خانواده، دوستان و همکاران خود را هم وادار به لبخند زدن کنیم.لبخند چنان ارزشی دارد که نمی‌توان آن را خرید، قرض گرفت، گدایی کرد یا برخلاف میل کسی آن را از او گرفت.بنابراین لبخند را فراموش نکنید. لبخند معجزه می‌کند.در ضمن به یاد کسانی باشیم که تنها هستند و یک لبخند ساده و قشنگ می‌تواند شادی را به روح خسته آنها هدیه کند. لبخند بزنیم و مهربان باشیم.اگر واقعا می خواهیم کیفیت زندگی خود را تغییر دهیم خندیدن را یاد بگیریم.

این نوشته در دانستنی ها و ویتامین ها ،داروها ،سلامت وپوست،ماسک ها، خواص مواد غذایی، گیاهان دارویی ،مرکبات , زیبایی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *