مصرف پنیر به تنهایی و در وعده صبحانه موجب کاهش تمرکز ذهن میگردد.

‎راز سلامتی با گیاهان شفا بخش‎'s photo.

مصرف پنیر به تنهایی و در وعده صبحانه موجب کاهش تمرکز ذهن میگردد.

پزشکان تاکید میکند،مصرف پنیر به تنهایی در وعده صبحانه بلغم زاست.پنیر دارای کلسیم و گردو دارای فسفر است ،خوردن پنیر با گردو علاوه بر تامین بخشی از نیاز بدن به فسفر، جذب کلسیم را نیز بهتر و راحت‌تر می‌کند، .

غده پاراتیروئید، وظیفه تنظیم کلسیم و فسفر بدن و جذب آن ها را به عهده دارد. این غده ،کلسیم و فسفر را با یکدیگر و در کنار هم می شناسد، کلسیم موجود در پنیر برای اینکه جذب بدن شود نیاز به فسفر دارد و اگر پنیر همراه با گردو مصرف نشود، در غیر اینصورت، غده پاراتیروئید، فسفر را از مغز برمی دارد و فرد را دچار رخوت، سستی و بی حالی و موجب کندی در یادگیری و کاهش تمرکز ذهن میگردد.و نیز خوردن پنیر به تنهایی می‌تواند باعث تحریک و تشدید برخی بیماری‌ها مانند صرع و سردرد شود. از این رو، افراد مبتلا به این بیماری‌ها باید پنیر را باگردو و یا میتوانند از سبزی‌های معطر، آویشن، نعناع خشک و حتی عسل هم به‌عنوان تعدیل‌کننده پنیر استفاده کنند.

گردو افزون بر این ،سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ و منبع غنی از آنتی اکسیدان ها و فیتواسترول ها است که.احتمال بروز تومورهای سرطانی را کاهش می دهد ،،مخصوصا سرطان سینه .مصرف گردو حتی در افرادی که زمینه مستعد ژنتیکی برای ابتلا به سرطان سینه دارند هم بسیار موثر است.خوردن تنها دو عدد گردو ،در هر وعده صبحانه مقدار کلسترول بالای خون را نیز کاهش می‌دهد.و در نتیجه خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کم میکند

نکته: گردو باید در زمان مصرف شکسته شود، زیرا در برخورد طولانی مدت با هوا، اکسید شده و خاصیت اولیه خود را ندارد.

نکته: بادام نباید با پنیر مصرف گردد. زیرا موجب فساد در معده شده و گوارش را با مشکل رو به رو می کند و به عنوان عامل مهمی در تشکیل سنگ کلیه و مثانه محسوب میشود.

راز سلامتی با گیاهان شفا بخش

این نوشته در خامه ها ، پنیرها ولبنیات, دانستنی ها و ویتامین ها ،داروها ،سلامت وپوست،ماسک ها، خواص مواد غذایی، گیاهان دارویی ،مرکبات , زیبایی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *