معجون جادویی برای سرفه های دردناک، خشک ،کهنه و گلودرد ….

اگر با سرد شدن هوا خیلی زود به سرفه افتاده‌اید و این سرفه‌ها شما را اذیت‌ می‌کند دو پیشنهاد ساده و طبیعی برایتان داریم. نیازی نیست خیلی زود خودتان را به آنتی‌بیوتیک، شربت و داروهای شیمیایی بسپارید. از همان شروع سرفه این داروی طبیعی را تهیه و سرفه‌هایتان را فوری مداوا کنید..ترکیب پیاز ،عسل ،برای درمان طبیعی سرفه های آزار دهنده معجزه میکند. آماده کردن این دارو هم کار سختی نیست.

Image may contain: food

*پیاز و عسل ..

عسل از طرف سازمان بهداشت جهانی به عنوان یک درمان طبیعی برای سرفه و سرماخوردگی به رسمیت شناخته شده است. این ماده غذایی قدرت نرم کنندگی سینه را دارد و تحریکات آن را تسکین می بخشد. عسل می تواند علائم سرماخوردگی و سرفه را کاهش دهد. علاوه بر این عسل خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و باعث افزایش تولید ترکیباتی به نام سیتوکین می شود ک خواص ضد میکروبی دارد.

پیاز یک شهرت جهانی در دفع خلط دارد. خواص بی نظیر آن در دفع باکتری ها و تمیزی مجاری تنفسی مثال زدنی است. این ماده غذایی حاوی میزان زیادی آنتی اکسیدان است و خواص سم زدایی و تصفیه کنندگی دارد. در نتیجه برای کنترل سرفه ها موثر عمل می کند. پیاز می تواند تحریک و خارش گلو را تسکین دهد. از ترکیب این دو ماده شربتی حاصل می شود که خواص عسل و پیاز را یکجا دارد و برای تسکین سرفه و تقویت دستگاه ایمنی موثر عمل می کند. می توانید مطمئن باشید که این شربت عارضه و خطری ندارد.

*طرز تهیه شربت پیاز و عسل : شش عدد پیازقرمز متوسط را پوست گرفته خرد کنید و در آب بسیار جوش بریزید بطوری که روی پیاز را آب بگیرید..و به مدت ۲ ساعت روی شعله خیلی کم به آرامی آن را بپزید .،بعد از روی اجاق بردارید کمی که سرد شد، نصف فنجان عسل + آب دو عدد لیموترش تازه به آن اضافه کنید ،۲ ساعت بماند، بعد این محلول را صاف کنید ، ، خواهید دید شربتی از همین پیاز و عسل به دست می‌آید که یک معجون معجزه گر دردرمان‌ سرفه های شدید است. تا زمانیکه سرفه‌هایتان کاملاً رفع بشود،که معمولا ظرف یک یا دو روز سرفه ها دردناک با این شربت خوب میشود ،این شربت را تهیه و چند بار در روز صبح ،ظهر ،عصر و شب قبل از خواب هر بار به اندازه ۳ قاشق غذاخوری میل کنید.این شربت را ترجیحا گرم بنوشیدتا سرفه هایتان فوری قطع شود و به همین راحتی از دست سرفه و گلو درد خلاص شوید ضمنا کسانی که سنگ کلیه دارند برای رفع این مشکل میتوانند از شربت پیاز استفاده کنند

این شربت توصیه: پورفسور میشل ماری و دکتر پیزورنو است که در دائره المعارف معروف داروهای طبیعی درج شده است. .. ترکیب عسل و پیاز یک درمان طبیعی محسوب می شود که از دوره باستان نیز به عنوان یک شربت ضدسرفه قوی استفاده شده است. این دو ترکیب خاصیت آنتی بیوتیکی و خلط آوری دارند و سرفه را بسرعت کاهش می دهند.همچنین با مصرف این دو ماده سیستم ایمنی تان تقویت می شود و قدرت بدنتان در برابر ویروس ها، باکتری ها و دیگر میکروارگانیسم های ایجاد کننده بیماری های دستگاه تنفسی بطور چشمگیری افزایش می یابد.

هشدار: اگر سرفه هایتان همراه با تب باشد حتماً به پزشک مراجعه کنید. با این حال مصرف این شربت خانگی هم کمک زیادی به بهبودیتان خواهد کرد…

نکته : اگر سرما خورده‌اید، چند پیاز را برش داده و در نقاط مختلف خانه قرار دهید…. پیاز مانند یک دستگاه تصفیه هوا از ابتلای سایر اعضای خانواده به این بیماری جلوگیری خواهد کرد.

راز سلامتی با گیاهان شفا بخش
این نوشته در خواص خوراکی ها و دانه ها،خشکبار، روغن ها، گیاهان و میوه ها ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *