سبزی جعفری ،معجونی شفا دهنده و سم زدا برای تمیز کردن کلیه ها..

سالها یکی پس از دیگری می گذرند و کلیه های ما خون ما را با دفع نمک، سم و هر گونه شیئی ناخواسته که وارد بدن ما

می شود فیلتر می کنند، با گذشت زمان نمک در کلیه ها تجمع می یابد و کلیه نیاز به تمیز شدن توسط عملیات نظافتی دارد.
متاسفانه اکثر مردم اهمیت کلیه ها را فراموش می‌کنند و یادشان می رود که مراقبت از سلامت آن ها بسیار مهم است. باید بدانید که بیشتر بیماری ها به دلیل مشکلات موجود در دستگاه ادراری به ویژه مشکل در سلامت کلیه ها بروز می‌کنند؛ چون عمل دفع مواد زاید از بدن از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مطلب در خصوص سلامت کلیه ها و روش‌های طبیعی برای مراقبت و پاکسازی آن ها و برای کاهش وزن صحبت می‌کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

*نسخه گیاهی برای سم زدایی کلیه
چگونه می توانیم به سیستم نظافتی کلیه بدن کمک کنیم؟بسیار آسان است،۱ کیلو سبزی جعفری تهیه نمائید و تمیز بشوئید (جعفری یک منبع بسیار خوب ویتامین A، ویتامین K، ویتامین C، ویتامین E، نیاسین، ویتامین B6، ویتامین B12، کلسیم، آهن، منیزیم، منگنز، فسفر، پتاسیم، روی و مس. همچنین برگ جعفری حاوی کربوهیدرات، چربی و پروتئین می باشد.به علاوه جعفری منبع غذایی خوبی از آهن و اسیدفولیک است.) سپس آن را در تکه های کوچک خرد کنید و آن را در یک قابلمه بریزید و با آب تمیز (۷ لیوان) به مدت ۴۰ دقیقه بعد از جوش امدن با شعله کم بجوشانید و بگذارید سرد شود، و سپس از صافی رد کنید و آن را در یک بطری تمیز ریخته و در داخل یخچال بگذارید تا خنک شود، هر شب یک لیوان و یا اگر میخواهید تاثیر بهتری داشته باشد صبحها نیم ساعت قبل از صبحانه به مدت یک هفته میل کنید.، بیشتر فواید این معجون بر کلیه هاست. طوری که باعث شستشوی کلیه ها و دفع انواع سنگ ها و شن ها و عفونت ها رو از بین میبره…یکی دیگه از مزایای ان ، خانم هایی که فیبروم رحمی دارن با نوشیدن ۲ لیوان از این معجون در روز به مدت یک هفته فیبرومشون دفع میشه، ..با نوشیدن روزی ۱ لیوان از عصاره ای که تهیه کردید شما به وضوح متوجه خواهید شد که تمام نمک و دیگر سموم انباشته شده در کلیه شما خارج خواهد شد،همچنین شما می توانید احساس خوبی را تجربه کنید که تا کنون آن را درک نکرده بودید. جعفری به عنوان بهترین پاک کننده و درمان برای کلیه ها شناخته شده است که یک درمان کاملا طبیعی است

*با معجون جادویی برای کاهش وزن آشنا شوید.
اگر قصد لاغری و کاهش وزن ۳ کیلو در۵ روز را دارید،حتما جعفری و لیمو ترش که معجونی ،معجزه گر است را امتحان کنید..!
سم زدایی از کبد عامل مهم و اساسی در سوزاندن چربی به شمار می رود زیرا کبد به سوزاندن چربی های ذخیره شده در بدن کمک می کند.
دانشمندان با تهیه معجونی جادویی توانستند چربی های اطراف شکم را با نوشیدنی گیاهی از بین ببرند. براساس نتایج یک مطالعه که انجام شده است، نوشیدن روزانه یک لیوان از این معجون با معده خالی میزان سوخت و ساز بدن را دست کم ۴۰ درصد افزایش می دهد.
مواد لازم:
– ۱ دسته جعفری (دو مشت )
– ۱ لیمو ترش
– ۱ لیوان آب

دو مشت جعفری ها را ریز ریز خرد کنید و با اضافه کردن یک عدد آب لیموترش و سپس یک لیوان آب به مدت ۲۰ دقیقه میجوشانیم .. یکساعت بعد ازصافی رد میکنم ،این معجون را با معده خالی هر روز بنوشید، اما فقط برای پنج روز. سپس، شما باید یک استراحت ۱۰ روزه به بدنتان بدهید و برنامه را دوباره از ابتدا آغاز کنید تا به وزن دلخواه برسید .این معجون برای سوزاندن کالری استفاده می شود و ویتامین ها و مواد معدنی را به بدن می رساند، و علاوه بر این، با استفاده از آن شما می توانید سه کیلوگرم کمتر از پنج روز کاهش وزن داشته باشد. روش دیگر،اینکه جعفری را در میکسر اب بگیریم و یک لیوان اب و یک عدد لیمو ترش به ان اضافه کنیم..جعفری و لیمو معجونی جادویی است که برای از بین بردن چربی های اطراف شکم و در نهایت کوچک کردن شکم به طور چشمگیری موثر است.. ضمنا این معجون برای پیشگیری از سرطان ها مخصوصا سرطان روده و سرطان دهانه رحم در زنان بسیار مفید است

توجه توجه: خانم‌های باردار و همچنین بیمارانی که از نارسایی کلیوی رنج می‌برند قبل از مصرف نوشیدنی جعفری با پزشک تان مشورت کنید.

هر دو معجون را بارها خودم استفاده کردم برای کسانیکه اضافه وزن دارند و یا میخواهند کبد و کلیه خود را به خوبی دفع سموم کند فوق العاده موثر است..

راز سلامتی با گیاهان شفا بخش
کدبانو: من شنیده ام که خانم های باردار نباید از ین معجون استفاده کنند و دمنوش جعفری ممکن استکه باعث خونریزی
شود . لطفا احتیاط کنید.
این نوشته در دانستنی ها و ویتامین ها ،داروها ،سلامت وپوست،ماسک ها، خواص مواد غذایی، گیاهان دارویی ،مرکبات , زیبایی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *