روش‌های معجزه آسا برای دفع سنگ کلیه بدون دارو ..

(تجربه شخصی):یه روزی بدجوری دل پیچه و کمر درد شدیدی گرفتم تا برسم دکتر نفسمو برید تازه فهمیدم معنی سنگ کلیه یعنی چی!راستش بگم تا اون موقع معنی دکتر و مریض بودن نمی فهمیدم! خلاصه سونوگرافی کردم دکتر گفت که ۵/۵ میل اندازه سنگ؛باید جراحی بشه بیخیال شدم و به طب سنتی و تجارب بزرگان روی آوردم باورتون نمیشه از شرش خلاص شدم وبه اطرافیانم که این مشکل را داشتن هم
پیشنهاد کردم انها هم مصرف کردند و از شر این بیماری خلاص شدند.

دوست دارم این چند روش ساده اما ثمربخش در مورد سنگ کلیه به افرادی که دارای مشکلات کلیوی هستند بنویسم.

👈اثر اعجاب انگیز هندوانه در دفع سنگ کلیه!
در روش اول یک عدد هندوانه متوسط را به صورت کامل و بدون ایجاد برش در داخل ظرف مناسبی قرار داده و بمقدارکافی آب روی آن بریزید و روی شعله قرار دهید تا حدودا بمدت دوساعت در داخل آب بجوشد و کاملا بخارپز شود بعد از سرد شدن آنرا در داخل سینی مناسب قرار داده و از وسط دونیم کنید با قاشق محتویات داخل آنرا از پوستش جدا کرده و در داخل میکسر بریزد تا خوب میکس شده و سپس آن را از صافی معمولی عبور داده و در ظرف مناسبی ریخته و در یخچال بگذارید تا خنک شود روزی سه تا شش لیوان از آن را میل کنید. (لازم بذکر میدونم که بگم طعم آن به هیچ وجه با هندوانه معمولی فرقی نمیکنه) بهتون قول میدم در مدت سه روز سنگ کلیه رو دفع میکنه به امتحانش میرزه نه هزینه گزاف داره نه ویزیت دکتر میخواد نه عوارضی در پیش رو داره .این روش بهترین روش در دفع سنگ کلیه میباشد حتما امتحان کنید تا تاثیر معجزه آسای آن را در رفع این مشکل ببینید

👈در روش دوم نیم کیلو جعفری با ساقه رو تمیز و پاکش بکنین و در داخل قابلمه دربسته قرار بدین و حدودا یک پارچ آب بهش اضافه بکنین و حدود یک ساعت روی شعله بزارین تا خوب بجوشه بعد که خنک شد داخل ظرف مناسبی ریخته و در یخچال بزارین تا خنک و گوارا بشه روزی سه لیوان صبح ناشتا و نهار و شام بعد از غذا یک روز در میان بنوشید واقعا معجزه میکنه و سنگ رو بصورت تکه های کوچک دفع میکنه.

👈در روش سوم ریشه جعفری یا گیاه گزنه رو که خشک شده که هم میتونید خودتون این کار رو انجام بدید یا از عطاری تهیه کنید ،دو قاشق غذاخوری از ریشه این گیاهان رو بطور مجزا در یک لیوان آبجوش بریزد تا خوب دم بکشه بعد میل کنید این روش بیشتر در مورد سنگهای اگزالایی تاثیر بیشتری داره و باعث شستشوی کلیه مجاری ادار و مثانه میشود

👈در روش چهارم مصرف ترب سیاه: بهترین توصیه به کسانی که از سنگ کلیه رنج می برند ،برای دفع سنگ کلیه ، آب ترب بویژه ترب سیاه تا یک یکماه یک روز درمیان روزی یک فنجان میل کنید تا تاثیرات درمانی آن را دفع سنگ کلیه ببینند،مصرف ترب سیاه به اشکال گوناگون در درمان سنگ های کلیوی بسیار مفید است. یک راه ساده آن است که ترب سیاه را(ترجیحاً با برگ و پوست و ریشه) آبگیری کنیم و روزی ۲-۱ استکان یک روز در میان مصرف کنیم. امّا با توجّه به طعم نامطلوب، ایجاد نفخ شدید و مسایلی از این دست بهتر است آب ترب را کاملاً با عسل شیرین کنیم و یا یه پیشنهاد ساده که به نظر می رسد برای عموم بیماران قابل انجام باشد: «ترب سیاه را به ورقه های نازک برش داده دو طرف هر ورقه را کمی عسل بمالید(مثل مالیدن کره روی نان)؛ سپس این ورقه ها را در سبدی قرار دهید تا این عسل ها کم کم به درون ظرفی که در زیر سبد قرار می دهید بچکند. عسلی که به این ترتیب جمع می شود ضمن دارا بودن عصاره ترب سیاه، درمانی معجزه آسا برای دفع سنگ کلیه میباشد.

👈در روش پنجم ،بیست تا بیست و پنج گرم پوست ریشهء زرشک را در نیم لیتر آب سرد، ده تا پانزده دقیقه خیس کنید، بعد آن را روى آتش بگذارید تا به جوش آید، بعد از اولین چوش آن را صاف و با عسل شیرین کنید و با هر وعده غذا یک فنجان بنوشید. براى معالجهء انواع سنگ کلیه پزشکان طب سنتی بسیار توصیه و تجویز میکند..

👈عرقیات گیاهی :یک راه درمانی مناسب و ساده تر، استفاده از عرقیات گیاهی است. پیشنهاد من به این شرح است:

برای افراد گرم مزاج:

(عرق خارشتر، یک قسمت) + (عرق خارخسک یا عرق کاسنی، یک قسمت) + (عرق بابونه، یک قسمت)

برای افراد سرد مزاج:

(عرق خارشتر، یک قسمت) + (عرق بابونه، یک قسمت) + (عرق بادرنجبویه یا اسطوخدّوس، یک قسمت)

این عرق ها را با هم مخلوط کنید و روزی ۳-۲ استکان تا یک ماه روزانه میل کنید.تا نتیجه معجزه آسای آن را در دفع سنگ کلیه به ببنید و همچنین به منظور دفع سریعتر سنگ کلیه برای تمامی مزاج ها میتوان خارشتر، خارخاسک،خاکشیر و ترنجبین را با هم مخلوط کرده وصبح ناشتا یک استکان یک روز در میان تا یکماه میل کنید.

👈مطالعات طب سنتی نشان داده است جوشانده هسته خرما برای دفع سنگ کلیه و بیماری های مثانه مفید است. کاکل ذرت نیز از مواد گیاهی مفید در دفع سنگ های کلیه است. به این منظور می توان پنج گرم از این ماده را بصورت دم کرده تهیه و روزی سه بار یک روز در میان تا بهبودی بیماری میل کرد.

👈ورزش هایی مانند طناب زدن ،کوهنوردی و پیاده رویی را نیز فراموش نکنید. بیشتر باید مراقب رژیم غذایی خود باشید و با نوشیدن مایعات زیاد و نیز روزی یک لیوان ماءالشعیر در دفع سنگ کلیه بسیار کمک و مانع از بازگشت مجدد بیماری شوید.البته در صورت حاد بودن سنگ کلیه حتما به پزشک مراجعه کنید..نکته :(ماء الشّعیر طبّی به زبان ساده لعاب حاصل از جوشاندن جوی پوست کنده است که کاربردهای درمانی بیشتری دارد.و بهتر است به این صورت تهیه شود اما اگر برایتان مشکل است ماء الشّعیری که در شیشه های نوشابه در مغازه ها عرضه می شود، بی تاثیر در دفع سنگ کلیه نمیباشند..

.لطفا در مصرف زیاده روی نفرمایید طبق نسخه های ذکر شده مصرف کنید..و اگر داروی خاصی مصرف میکنید حتما با پزشکان مشورت کنید ..

🌺با آرزوی تنی سالم و دلی خوش برای تک تک شما دوستان🌺

Image may contain: 1 person
این نوشته در دانستنی ها و ویتامین ها ،داروها ،سلامت وپوست،ماسک ها، خواص مواد غذایی، گیاهان دارویی ،مرکبات , زیبایی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *