معجزه سنگ پا در حمام

استفاده از سنگ پا در حمام برای رفع سردرد و اکثر بیماری‌های دماغی (مغزی) مفید است.بهترین حمام آن است که فضایش بزرگ و سقفش بلند و آبش تمیز است.
بهتر است که به‌طور ناگهانی زیر دوش قرار گرفته نشود و برای شست‌وشوی ابتدا از آب نیم‌گرم استفاده شود.این کارشناس طب سنتی افزود: استحمام بلافاصله بعد از جماع, خشم و شادی زیاد بیش از حد مضر است، همچنین هنگام پُری معده و گرسنگی استحمام نباید صورت پذیرد.
خوردن و نوشیدن در حمام و بلافاصله بعد از خروج از حمام زیان‌آور است، زیرا این حالت بدن گرم و متخلخل است و غذا قبل از هضم کافی جذب شده موجب سده و امراض دیگر می‌شود.وی ادامه داد: جماع (نزدیکی جنسی) در حمام بسیار مضر است و خواب مختصر بعد از حمام مفید است.
استفاده از سنگ پا در حمام برای رفع سردرد و اکثر بیماری‌های دماغی مفید است.پودر سدر مخلوط با آب برای رفع چرک‌های بدن بسیار مؤثر است. هنگام خروج از حمام گرم‌مزاجان بهتر است پاهای خود را با آب سرد و سردمزاجان پاهای خود را با آب گرم بشویند.
حمام رفتن بعد از غذا به چاق کردن بدن کمک می‌کند و حمام با شکم خالی موجب لاغری می‌شود. همچنین حمام کردن زمانی که فرد تب دارد, مضر است.
بهتر است افراد بعد از حمام در معرض هوای بیرون قرار نگیرند چرا که بر اثر استحمام منافذ پوست باز می‌شود و اگر در معرض هوای سرد قرار گیرند سرما سریع وارد بدن می‌شود و منجر به بیماری‌های دماغی مانند سردرد می‌شود.
دکتر سمیرا اسدی

اطلاعات پزشکی و سلامتی
این نوشته در دانستنی ها و ویتامین ها ،داروها ،سلامت وپوست،ماسک ها، خواص مواد غذایی، گیاهان دارویی ،مرکبات , زیبایی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *