شیر و لیموترش، ماسک جادویی برای کاهش چین و چروک

با لوسیون چربی شیر و لیمو ترش،علاوه براینکه پوست شما را تقویت میکند،درمحو شدن چین و چروکهای ریز و درشت هم موثر است .و میتوانید از پوست خود مانند گنجی گرانبها نگهداری کنیدطرز تهیه :نصف فنجان شیر پر چرب رادر قابلمه بریزید و به مدت سه دقیقه روی حرارت مستقیم اجاق قراردهید، سپس ظرف را به مدت ۱۵ دقیقه در هوای آزاد اتاق بگذاریدتا لایه ای از چربی روی آن تشکیل شود.

نکته : لایه چربی را با نصف آب لیمو ترش تازه مخلوط کنید و به صورت ماسک روی پوست کاملا تمیز بگذارید، ۲ دقیقه ماساژ دهید، این ماسک باید حدود ۵ ساعت روی پوست شما باقی بماند .و یا باید شب تا صبح روی صورت بماند،برای شستشو از آب ولرم بدون محلول شوینده استفاده کنید .هفته ای ۲ بار از این ماسک استفاده شود

*این ماسک پوست شما را تقویت می کند و چین و چروکهای را از بین می برد .، جذب این مواد فوق مغذی برای پوست با یک یا دوبار استفاده از این ماسک فوق العاده موثر درزیبایی پوستتان شگفت زده خواهید شد ،همچنین با این روش علاوه برمواد مغذی فوق،میزان قابل توجهی اکسیژن به سلولهای پوست میرسد که باعث قوام بیشتر و باز شدن خطوط صورت و شفافیت و برگشت خاصیت الاستینه به پوست خواهد شد . حتما امتحان کنید تا معجزه ان را در پوستتان ببینید.

راز سلامتی با گیاهان شفابخش

این نوشته در دانستنی ها و ویتامین ها ،داروها ،سلامت وپوست،ماسک ها، خواص مواد غذایی، گیاهان دارویی ،مرکبات , زیبایی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *