معجزه زیبایی پوست با سیب زمینی و رها شدن از دست موهای سفید..

 

*درمان باورنکردنی مو و پوستی زیبا با سیب زمینی..

آیا می دانستید سیب زمینی بطور معجزه آسایی می تواند در بسیاری از مشکلات زیبایی به شما کمک کند؟ آب سیب زمینی دارای میزان زیادی آنتی اکسیدان از جمله پلی فنولز طبیعی است و حاوی ویتامین B6 ، پتاسیم، مس و سولفور است و پوست سیب زمینی هم سرشار از ویتامین ها و موادمعدنی است،که می تواند به طور موثر و باور نکردنی شما را در مشکلات معمول پوست و مو یاری کند. بنابراین اگر می خواهید مو و پوستی زیبا و داشته باشید و نمی توانید به نتیجه دلخواه تان برسید، وقت آن است که همه مواد شیمیایی خود را دور بیندازید.و از روشهای ذیل استفاده کنید تا ظرف مدت کوتاهی بطور شگفت انگیز زیبایی مو و پوستان را با آب سیب زمینی دوباره بدست بیاورید..

*دستورالعمل های شگفت انگیز زیبایی با آب سیب زمینی

۱٫ سیب زمینی برای یک رژیم ضد پیری:
در عین حال که بالا رفتن سن یک فرآیند طبیعی است ولی می تواند مشکلاتی از قبیل خطوط مشخص روی پوست، خشکی و چین و چروک ایجاد کند. آب سیب زمینی می تواند به عنوان یک ناجی برای از بین بردن علائم افزایش سن کمک کند. به این منظور به مقدار مساوی کشک و آب سیب زمینی را با هم مخلوط کنید. یک قاشق روغن زیتون اضافه کنید. این ماسک صورت روش شگفت انگیزی برای رطوبت رسانی به پوست است و کاهش چشمگیری در آثار پیری به وجود می آورد. و تمام چین و چروک پوست را از بین می برد.

۲٫ سیب زمینی برای روشن سازی طبیعی پوست:
آب سیب زمینی را با آب لیمو به مقادیر مساوی مخلوط کنید. سیب زمینی خصوصیات روشن کنندگی طبیعی دارد و همراه با آب لیمو که خصوصیات مشابهی دارد می تواند به صورت طبیعی پوست تیره را روشن کند.این مخلوط را روی نقاط تیره شده پوست قرار دهید، اگر این روش را به طور مرتب انجام دهید نقاط تیره شده پوست به صورت چشمگیری روشن خواهد شد.

۳- سیب زمینی برای رفع چروک های پوستی
مخلوط مقدار کمی عسل و سیب زمینی خام رنده شده برای رفع چروک های پوستی و هرگونه لکه پوستی ناشی از افزایش سن بطور معجزه آسایی مفید است.همچنین برای رفع چین و چروک اطراف چشم کافی است که دو ورقه سیب زمینی خام را روی چشم های بسته قرار دهید. ۱۵ دقیقه صبر کرده و بعد صورت خود را بشویید همچنین برای درمان ورم چشم سیبزمینی را رنده کرده بهصورت ضماد روی چشم بگذارید.

نکته مهم : اگر در چند دقیقه اول احساس سوزش کردید، ممکن است به سیب زمینی حساسیت داشته باشید.در این صورت فورا آنها را از روی چشم ها برداشته و محل را با آب سرد بشویید.اینکار تا حد زیادی در رفع چین و چروک های پوست اطراف چشم موثر خواهد بود.

۴-سیب زمینی برای از بین بردن جوش ها
آب سیب زمینی التهاب، سوزش، خارش، جوش، زخم و کبودی را کاهش می دهد. بدین منظور سیب زمینی را رنده کنید با آب لیموترش مخلوط کرده و روی جوش ها قرار دهید. خواهید دید که جوش های صورت، نیم ساعت پس از استفاده از این روش بسیار کوچک تر میشوند. و تکرار روزانه این روش علاوه بر از بین بردن جوشها جای جوش ها را نیز از بین میبرد..

۵-ماسک سیب زمینی برای از بین بردن پف زیر چشم
به مقادیر مساوی آب سیب زمینی و آب خیار را مخلوط کنید. این مایع را به دور چشم بزنید و ۱۵ دقیقه روی پوست نگاه دارید. هر دو این مواد خواص آرام کنندگی دارد و چشمان خسته را خنک می کند. و پف چشم را از بین می برد می کند. و چروک های زیر چشم را نیز محو میکند

۶-سیب زمینی برای از بین بردن تیرگی و چین و چروک دور چشم:
برای از بین بردن تیرگی دور چشم نیز به روش بالا عمل کنید.
ترکیب روغن زیتون به همراه آب سیب زمینی برای سیاهی دور چشم و چین و چروک اطراف چشم بسیار موثر است.برای از بین بردن خط های دور چشم از سیب زمینی رنده شده استفاده شود.

۷-سیب زمینی برای پاک سازی منافذ پوست:
با ترکیب پنج قاشق آب سیب زمینی و یک قاشق جوش شیرین در یک فنجان آب یک پاک کننده طبیعی و قوی درست کنید. این مخلوط را به طور کامل روی پوست بزنید تا منافذ پوست بطور چشمگیری تمیز شود.

۸- سیب زمینی برای یک دست کردن بافت پوست:
آب سیب زمینی ، آب لیمو و گل سرشوی را با هم مخلوط کنید. از این ماسک صورت برای یک دست کردن پوست ، آکنه و لک استفاده کنید.

۹-سیب زمینی برای درمان ترک و خشکی پوست :
سیب زمینی رنده شده به صورت ضماد برای ورم و ترک خوردگیهایی که در اثر سرما به وجود آمده است بسیار مفید میباشد.
پودر سیب زمینی رنده و خشک شده در تسکین سوختگی های بدن و رفع خراش های سطحی پوست کاربرد های درمانی فراوانی دارد.

۱۰- سیب زمینی در درمان سوختگی و آفتاب سوختگی:
اگر پوست در اثر آب جوش یا آتش سوخت فوراً سیب زمینی خام رنده کرده روی قسمت سوختگی بگذارید و چندمرتبه عوض کنید.
برای درمان آفتاب سوختگی از مرهم ماسک سیب زمینی استفاده کنید.

۱۱-با سیب زمینی جوان شوید
سیب زمینی وچغندر خام رنده شده را با کمی خامه و آب پیاز مخلوط کرده برای جلوگیری و مبارزه با چروکهای صورت و گردن و کیسه های زیرچشم از آن استفاده کنید این نسخه دردرمان چروک و لک های پوست معجزه میکند.همچنین اگر میخواهید پوستی نرم ولطیف داشته باشید سیبزمینی را بهصورت خام رنده کرده در مخلوطکن خوب مخلوط کنید کمی گلاب به آن اضافه نموده در حمام بخار گرفته ( یا سونا )این محلول را به پوست بمالید و آهسته ۲ دقیقه ماساژ دهید ۱۰ دقیقه بماند،هفته دوبار این روش را امتحان کنید تا ظرف یکماه پوستی عاری از لک و چروک داشته باشید..

۱۲- آب سیب زمینی برای پر کردن پوست
به مدت ۲ هفته بدون اینکه تغییر خاصی را در رژیم غذایی خود ایجاد کنید،هر روز، آب ۲ عدد سیب زمینی متوسط را بگیرید و مصرف کنید. آب به دست آمده را باید خوب هم بزنید و پس از گرفتن بلافاصله مصرف کنید. متخصصان پوست ، معتقدند مصرف آب سیب زمینی برای پر شدن صورت بطور چشمگیری مفید است.در ضمن اگر تصور می کنید پوستتان خشک و پوسته پوسته می شود، با اینکار مانع از این خشکی پوست خواهید شد..

چطور آب سیب زمینی بگیریم؟
برای استفاده از آب سیب زمینی، بهتر است که از سیب زمینی های ارگانیک استفاده کنید که فاقد ماده ضد آفت است. آنها را خوب بشویید و سپس به تکه های کوچک خرد کرده و داخل مخلوط کن بریزید. اگر مخلوط کن ندارید می توانید ، سیب زمین را رنده کرده و آب آن را از سیب زمینی های رنده شده بگیرید.آب یک عدد سیب زمینی خام به دست آمده را باید خوب هم بزنید و پس از گرفتن بلافاصله مصرف کنید. ..

****************************************
فواید سیب زمینی برای درخشان کردن موها:

آیا موهایتان تار، خشک و وز دار است، آب سیب زمینی را با ژله آلوئه ورا مخلوط کرده و به موهایتان بزنید.معجزه میکند

*برای درمان ریزش مو:
آب سیب زمینی را با یک سفیده تخم مرغ مخلوط کنید. این مخلوط را به مدت دو ساعت روی موها نگاه داشته و سپس مانند معمول با شامپو آبکشی کنید.از ریزش مو شدیدا جلوگیری میکند

*پوست سیب زمینی برای از بین بردن سفیدی مو:
تقریبا” تمامی رنگ های موجود در بازار ادعای موثر بودن بر پوشاندن موهای سفید را دارند و اغلب آنها هم از عهده این ادعا بر می آیند ولی این رنگها از آنجائیکه مملو از مواد شیمیایی مختلف هستند به موهای شما آسیب میرسانند .بهمین دلیل خیلی بهتر خواهد بود که از جایگزین هایی استفاده کنید که سفیدی را از موهای شما زائل می کنند بطوریکه شما دیگر مجبور به رنگ کردن موهایتان نشوید . ما یک جایگزین طبیعی و قابل تهیه در منزل را بشما پیشنهاد می کنیم که ثابت شده در نوع خود بهترین است . دستورالعئل ساختن این جایگزین بسیار ساده است . فقط کافی است که این دستورالعمل را بکار ببندید پوست ۵ عدد سیب زمینی را تمیز شسته در ۲ لیتر آب به جوش بیاورید و بگذارید روی حرارت کم ۱۵ دقیقه بجوشد تا یک لیترشود ؛ سپس پوست آن را دور بیندازید. پس از شستن مو با شامپو و نرم کننده، آب پوست سیب زمینی را روی موها بریزید و پس از ۲۰ دقیقه شست و شو دهید. این کار علاوه بر کاهش تراکم موهای سفید و با استفاده مکرر خلاصی از موهای سفید ، آن ها را نرم و لخت می کند.
………………………………………

هشدار مصرفی در مورد سیب زمینی :
-.لطفا در مصرف بیش از مقدار ذکر شده از آب سیب زمینی خوداری کنید ؛ اگر دارای پوستی حساس و یا در حال مصرف داروهای شیمیایی هستید,حتما با پزشک مربوطه در میان بگذارند.
-از خوردن سطح سبز روی سیب زمینی شدیدا خود داری کنید.
-سیب زمینی خامی که پوست گرفته شده اگر ۶ ساعت بماند فاسد شده و نباید آن را بخورید و بیماری زاست..
-بخاطر داشته باشید تا حدامکان روی سیب زمینی سرکه و آبلیمو نریزید.
– سیب زمینی پخته را در آب نگهداری نکنید چون باعث تولید میکروبی میشود که بسیار بیماری زاست.نام آن میکروب ciluo protuo است.
– سیب زمینی که جوانه زد از خوردن آن خودداری کنید چون مسمومیت ایجاد میکند. نشانه های مسمومیت: سردرد، تهوع، دلپیچه، سرگیجه، ضعف ضربان قلب…سلامت و موفق باشید.

راز سلامتی با گیاهان دارویی

این نوشته در دانستنی ها و ویتامین ها ،داروها ،سلامت وپوست،ماسک ها، خواص مواد غذایی، گیاهان دارویی ،مرکبات , زیبایی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *