کارهایی که زنان بعد از نزدیکی و رابطه جنسی باید انجام دهند

برای داشتن رابطه جنسی سالم و بدون مشکل بایستی نکات بهداشتی بعد از این رابطه را جدی گرفت ، زنان رابطه جنسی را بعد از نزدیکی بایستی به مسیر بهداشت و مراقبت از سلامت واژن هدایت کنند ، توصیه هایی در این مورد در نمناک خواهید خواند.زنان رابطه جنسی
آنچه زنان باید بعد از رابطه جنسی انجام دهند
توالت رفتن: درحین نزدیکی باکتری های ریزی وارد اندام تناسلی می شوند،داخل عضو تناسلی گرم و مرطوب و محیط مناسبی برای تکثیر باکتریهاست بنابراین برای جلوگیری از بیماری مثانه بعدازنزدیکی حتما ادرار داشته باشید.
دوش اب گرم: بعد از نزدیکی دوش گرفتن عالی است مخصوصا اگردوش اب گرم باشد به همین خاطربعد از نزدیکی یک دوش آب گرم تمام الودگی ها را ازبین میبرد.
نوشیدن آب: همانطور که هنگام ورزش نیازبه رطوبت دارید د رنزدیکی هم رطوبت لازم است خشکی روی کل بدن تاثیر میگذارد پس اگردهانتان خشک می شود حتما آب نوشیدتا ادرار کنیدومیکروبهاخارج شود.
زنان رابطه جنسی
خوردن موادحاوی پروبیوتیک: موادغذایی که بعداز نزدیکی میخورید بسیارحائز اهمیت است ، خوردن مواد حاوی پروبیتیک بعد ازنزدیکی الودگی ها عفونی را ازبین میبرد.
کنارگذاشتن موادشوینده: سریع بعد از نزدیکی قسمت تناسلی رابا مواد شوینده نشویید چون حساس است و باعث خشکی می شود و پ هاش آن را دچار اختلال می شود.
لباس زیر رادر بیاورید: بعضی از لباس زیرها از جنس نایلون وپلی استر هستند و نمیگذارد هوا تبادل شود و بعد از نزدیکی خیس میشودو امکان رشد باکتری ها بالا میبرد .
کنار گذاشتن دستمال مرطوب: دستمال های مرطوب حاوی مواد شیمیایی و بودار هستند که می توانند به اندام تناسلی آسیب بزنند در مواقعی که به دستمال نیاز دارید برای پاک کردن خود مقداری آب گرم سرکه را ترکیب و دستمال را به آن آغشته و خود را با ان پاک کنید.
دکتر ژاله صادقی-اطلاعات پزشکی و سلامتی

این نوشته در دانستنی ها و ویتامین ها ،داروها ،سلامت وپوست،ماسک ها، خواص مواد غذایی، گیاهان دارویی ،مرکبات , زیبایی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *