بیش تر بدانید : خواص بی نظیر پرتقال

فیبر، پتاسیم و ویتامین C. موجود در پرتقال می‌تواند از سلامت کلی قلب محافظت کند. افزایش مصرف پتاسیم به همراه کاهش مصرف سدیم می‌تواند تغییر مهمی در زندگی باشد و همین امر موجب می‌شود خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی در افراد کاهش یابد.Revealing media for hashtag #خلال_نارنج , showing saved images ...

در یکی از مطالعات انجام شده مشخص شد افرادی که ۴۰۶۹ میلی گرم پتاسیم در روز مصرف کرده بودند ۴۹ درصد کمتر از سایر افراد به خاطر بیماری قلبی جان خود را از دست می‌دادند.

مصرف پتاسیم زیاد همچنین مرتبط با کاهش خطر ابتلا به سکته است و می‌تواند از حجم عضلات پشتیبانی کند، چگالی مواد معدنی در استخوان‌ها را حفظ نماید و تشکیل سنگ کلیه را کاهش دهد.

آنتی اکسیدان ویتامین C. زمانی که به شکل طبیعی مصرف می‌شود یا بر روی پوست اعمال می‌گردد می‌تواند با آسیب پوستی ناشی از نور خورشید و آلودگی مبارزه کند، چین و چروک‌ها را کاهش دهد، بافت کلی پوست را بهبود ببخشد.

همانطور که می‌دانید ویتامین C. نقش بسیار مهمی در تشکیل کلاژن دارد و می‌تواند از سیستم پوست محافظت کند.

برترینها و باشگاه خبرنگاران

این نوشته در دانستنی ها و ویتامین ها ،داروها ،سلامت وپوست،ماسک ها، خواص مواد غذایی، گیاهان دارویی ،مرکبات , زیبایی, دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *