گونه هایی برجسته با چند روش طبیعی

مصرف برخی خوراکی ها و همچنین استفاده از چند ماسک طبیعی در برجسته کردن گونه ها تاثیر بسزایی دارند، البته رعایت برخی نکات در انجام این کارها نیز اهمیت دارد.

راه داشتن گونه های برجسته و برجسته کردن گونه ها بدون جراحی و تزریق

داشتن گونه های برجسته و صورت پر از رازهای مهم زیبایی و جذابیت است. برخی از خانم ها به دلایل ژنتیکی، تغذیه و سبک زندگی گونه های فرورفته و کوچکی دارند و به همین علت حاضرند روش های برجسته کردن گونه ها را به هر قیمتی امتحان کنند.

برجسته کردن گونه

مثل همیشه توصیه های طب سنتی و طب مدرن در دو مسیر متفاوت به یک نتیجه خواهد رسید. علاقه مندان به طب مدرن روش های جراحی را انتخاب خواهند کرد و دوست داران طب سنتی و نسخه های گیاهی از راه های خانگی که شامل تغذیه و ماسک است بهره خواهند برد. در این بخش از سلامت نمناک مجموعه ای از مواد طبیعی و گیاهی را که در برجسته شدن گونه ها تاثیر فوق العاده و ثابت شده ای دارند خواهیم پرداخت.

داشتن گونه های پر و برجسته در جوان نشان دادن چهره افراد تاثیر زیادی دارد، همانطور که گونه های شل و آویزان میتوان چهره را سالخورده تر کند. گونه ها اغلب با سلامت بدن مرتبط هستند؛ اگر میخواهید گونه هایی برجسته و زیبا داشته باشید این مطلب نمناک را دنبال کنید؛ برای مثال میتوان عمل جراحی یا تزریق چربی را انتخاب کرد و یا از فیلرهای پوستی همچون ولوما استفاده کنید، همچنین میتوان راهکارهای طبیعی را امتحان کرد.

برجسته سازی گونه طبیعی

۱۲ راهکار طبیعی برای داشتن گونه های برجسته و برجسته کردن گونه های لاغر

انواع گوناگونی از روش ها را برای اینکار موجه و تایید شده میدانند که برخی نیاز به حرکات فیزیکی و برخی نیز بر پایه مصرف کردن مواد خاص است.

۱٫ ورزش مخصوص و عالی یوگا

این ورزش که با نام یوگای صورت نیز شناخته می شود جهت ورزش ماهیچه های صورت و به منظور داشتن چهره ای جوانتر انجام می شود. در یک مطالعه که در سال ۲۰۱۸ صورت گرفت افرادی که روزانه ۳۰ دقیقه و بمدت ۸ هفته صورت خود را ورزش میدادند از پوستی نرم تر و جوانتری برخوردار شدند.

تمرینات یوگای صورت مخصوص برجسته کردن گونه:

۱٫ لب ها را غنچه کرده و همزمان گونه ها را بکشید و لبخند بزنید. سپس انگشتانتان را کنار لب ها قرار داد و تا بالای گونه ها بکشید این پوزیشن را ۲۰ ثانیه نگه دارید.

۲٫ درحالیکه دهان خود را بسته اید، گونه ها را تا جای ممکن با هوا پر کنید، این پوزیشن را ه مدت ۴۵ ثانیه ادامه دهید ، قبل از اینکه هوا را به آرامی به بیرون بازدم کنید.

۳٫ لب ها را به شکل حرف O کنید و لبخند بزنید، سپس انگشتان هر دست را در بالای گونه قرار داده و به آرامی بکشید و پایین بیاورید این کار را تا ۳۰ ثانیه انجام دهید.

۴٫ روی یک صندلی کاملا صاف بنشینید. دهان تان را غنچه کرده و لب ها را به سمت بیرونی بکشید و همین حرکت را برای سمت دیگر نیز تکرار کنید، این کار را به مدت یک دقیقه انجام دهید، برای نتیجه گیری بهتر این کار را سه بار در روز تکرار کنید.

۵٫ دهان تان را تا جایی که میتوانید محکم ببندید و در همین حال لبخند عریضی بزنید و این پوزیشن را به مدت ۱۰ ثانیه حفظ کنید سپس گوشه ها را به سمت بالا و تاجای ممکن بکشید. این حرکت را سه ست دوبار در روز انجام دهید.

 ورزش گونه ها

۲٫ مصرف آلوئه ورا به صورت خوراکی

مطالعات نشان داده اند که استفاده از این گیاه میتواند خاصیت کشسانی پوست را افزایش دهد اما فقط احتمال دارد که در داشتن گونه های برجسته به شما کمک کند. مراقب باشید که به آن حساسیت نداشته باشید.

 خوردن آلوئه ورا

۳٫ برجسته کردن گونه ها با ماسک آلوئه ورا

آلوئه ورا حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین C و ویتامین E می باشد به همین دلیل بسیاری از مردم فکر میکنند میتواند برای پوست موثر باشد. برای برجسته کردن گونه ها گیاه آلوئه ورا را از وسط نصف کنید و ژل داخل آن را روی گونه ی خود گذاشته و سپس به آرامی و به صورت دورانی مالش دهید. این کار را ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از حمام انجام دهید و روزانه آن را تکرار کنید.

 ماسک آلوئه ورا

۴٫ ماسک سیب

بسیاری سیب را به علت داشتن کلاژن، الاستین و آنتی اکسیدان ها از مهم ترین مواد برای کمک به جوانسازی پوست در نظر میگیرند.

 ماسک سیب

۵٫ خوردن سیب

بسیاری از مردم بر این باورند که چون سیب حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین های A, B و C هستند باید این میوه را به طور مداوم مصرف کرد با اینکار به جلوگیری از آسیب های بافت جلوگیری می شود. برخی نیز میگویند کلاژن و الاستین موجود در سیب پوست را نرم و پر میکند.

 خوردن سیب

۶٫ ماسک گلیسیرین و آب گل رز

طبق باور عامه مردم ترکیب آب گل رز و گلیسیرین و قرار دادن آن روی گونه ها پیش از خواب منجربه پاکسازی و هیدراته کردن و جوانسازی آن میشود.

 گلاب

۷٫ ماسک عسل

بسیاری بر این باورند که عسل به خاطر داشتن خواص مرطوب کنندگی و ضد باکتریایی آن موجب جوان تر ساختن گونه ها می شود. ماسکی از عسل تهیه کنید و مخلوط را روی پوست صورت قرار دهید و پس از ۱۰ دقیقه صورتتان را با آب گرم بشویید.

 ماسک عسل

۸٫ برجسته کردن گونه با خوردن عسل

خوردن ۹_ ۱۰ قاشق عسل در روز میتواند برای پوست مفید باشد. روشی دیگر یک فنجان شیر، یک قاشق چای خوری عسل، دو قاشق چای خوری پنیر ریز شده، یک قاشق چای خوری کره ی نرم شده و یک قاشق غذاخوری جوی دوسر را با هم کاملا مخلوط و صبح ها ، همراه یک لیوان آب پرتقال میل کنید.

  خوردن عسل

۹٫ ماسک شیر روی پوست صورت برای برجسته کردن گونه

شیر به علت داشتن چربی، آب و پروتئین، برخی فکر میکنند که خاصیت پاک کنندگی پوست را دارد. این مایه ی پرخاصیت تاثیر قابل توجهی در آبرسانی و طراوت بخشیدن به پوست صورت و در نتیجه شادابی صورت دارد.

 ماسک شیر

۱۰٫ نوشیدن شیر

شیر حاوی مواد معدنی فراوانی است از جمله آمینو اسیدها، کلسیم ، ریبوفلاوین (ویتامین B 12)، پروتئین و ویتامین E و D. خوردن سه فنجان شیر در روز به حفظ و نگه داری پوست کمک شایانی میکند.

 نوشیدن شیر

۱۱٫ روغن های گیاهی

استفاده از روغن های مشخصی صورت را مرطوب کرده و به داشتن پوستی سالم کمک میکند، روغن بادام، روغن آووکادو، روغن نارگیل و روغن زیتون از جمله آن ها می باشد.

 استفاده از روغن گیاهی

۱۲٫ مغزها و دانه ها

استفاده از آجیل و مغزها به جوانسازی پوست کمک میکند و علت استفاده از مواد معدنی موجود در مغزها می باشد. افرادی که در خوردن مغزیجات و دانه های روغنی مداومت بخرج داده اند در مدت زمان نسبتا کوتاهی نتیجه ی آن را شاهد بوده و گونه های برجسته تری برای خود ساخته اند.

 مصرف مغزها

چند نکته برای برجسته کردن گونه ها

  1. استفاده از کرم ضد آفتاب، آرایش نکردن که به پوست اجازه تنفس می دهد، همیشه پیش از رفتن به رخت خواب آرایش خود را پاک کنید.
  2. نوشیدن آب که پوست را هیدراته می کند و به همین ترتیب پوستی جوان را به دنبال دارد.
  3. تا حد امکان از مصرف غذاها و محصولات غذایی که حاوی زردچوبه هستند خودداری کنید، چرا که زردچوبه باعث خشک و لاغر بنظر رسیدن پوست می شود.
  4. منبع: نمناک
این نوشته در دانستنی ها و ویتامین ها ،داروها ،سلامت وپوست،ماسک ها، خواص مواد غذایی، گیاهان دارویی ،مرکبات , زیبایی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *