معجزه جعفری در پیشگیری از “پیری چشم”

‎معجزه جعفری در پیشگیری از “پیری چشم” ----------------------------------------------آنتی اکسیدان جعفری در افزایش سلامت دستگاه بینایی معجزه و از ابتلا پیری زودرس چشمی پیشگیری می‌کند.فلانوئید و لوتئولین جعفری می‌تواند با اکسیژن مولکول‌های بدن ترکیب و از آسیب سلول‌ها پیشگیری کند. این سبزی مفید بهترین منبع ویتامین A و C است که نقش مهمی در سلامتی پوست و مو دارد.ناگفته نماند که جعفری به خاطر بتاکاروتن فراوان می‌تواند تا حد زیادی خطر ابتلا به تصلب شراین، دیابت و سرطان روده را کاهش دهد. همچنین ویتامین C و بتاکاروتن این سبزی برای بیماران مبتلا به آسم، التهاب مفاصل و روماتیسم نقش معجزه گر دارد.جعفری منبع خوبی برای دریافت اسید فولیک و ویتامین B نیز هست از همین رو مصرف آن به بیماران قلبی هم توصیه می‌شود.منبع: قطره‎

آنتی اکسیدان جعفری در افزایش سلامت دستگاه بینایی معجزه و از ابتلا پیری زودرس چشمی پیشگیری می‌کند.

فلانوئید و لوتئولین جعفری می‌تواند با اکسیژن مولکول‌های بدن ترکیب و از آسیب سلول‌ها پیشگیری کند. این سبزی مفید بهترین منبع ویتامین A و C است که نقش مهمی در سلامتی پوست و مو دارد.

ناگفته نماند که جعفری به خاطر بتاکاروتن فراوان می‌تواند تا حد زیادی خطر ابتلا به تصلب شراین، دیابت و سرطان روده را کاهش دهد. همچنین ویتامین C و بتاکاروتن این سبزی برای بیماران مبتلا به آسم، التهاب مفاصل و روماتیسم نقش معجزه گر دارد.

جعفری منبع خوبی برای دریافت اسید فولیک و ویتامین B نیز هست از همین رو مصرف آن به بیماران قلبی هم توصیه می‌شود.

منبع: قطره

این نوشته در اخبار تغذیه ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *