۴ میوه برای پاکسازی پوست

‎4 میوه برای پاکسازی پوست------------------------------در اینجا 5 میوه سالم که قطعا به شما کمک خواهد کرد تا پوست روشن و بدون لکی داشته باشید را به شما معرفی می کنیم.امروز  میوه ها نقش زیادی در روشن کردن  پوست  دارند و به همین  دلیل است که اکثر شرکت ها در درست کردن  لوسیون ها ، کرم ها ، صابون ها، و سایر محصولات زیبایی از میوه استفاده میکنند. حتی این محصولات مراقبت از پوست نیز حاوی مقدار زیادی از مواد شیمیایی است که ممکن است عوارض جانبی داشته باشند . از این رو بهترین گزینه این است که میوه خام موجود در آشپزخانه  را برای مراقبت از پوست استفاده کنیم . در اینجا 4 میوه  سالم که قطعا به شما کمک خواهد کرد تا پوست روشن و بدون لکی داشته باشید را به شما معرفی می کنیم.1 - موزموز سرشار از آهن ، منیزیم و پتاسیم است . علاوه بر این، برای پوست بسیار خوب است . همچنین موز دارای ویتامین های A، B و E  است که یک عامل ضد پیری شگفت انگیز را تشکیل می دهد .  به سادگی موز تازه و رسیده را له کنید و به عنوان ماسک روی صورت بزنید.2 - کیویکیوی سرشار از پکتین و فیبر  است و برای جلوگیری از چین و چروک و لکه های پوست کمک می کند .با کیوی می توانید همیشه پوست تان را سالم , زیبا و شفاف نگه دارید.3 - لیمولیمو  از  مواد غذایی است که به راحتی  در دسترس  هر خانواده است . لیمو سرشار از ویتامین C است ، که برای پوست عالی است . اضافه کردن  لیمو به یک لیوان آب گرم مخلوط با یک قاشق غذاخوری عسل و نوشیدن آن هر روز صبح به عنوان یک پاک کننده پوست عالی است. مالش دادن  داخل پوست لیمو نیز  برای روشن کردن پوست و از بین بردن آثار آکنه خوب است.5 - پرتقالپرتقال سرشار از ویتامین C است  و برای  بهبود بافت پوست کمک می کند . مالش داخل پرتقال روی پوست، افتادگی پوست را کاهش می دهد، لکه را از بین می برد  و روند پیری پوست را کند می کند. همچنین پرتقال را می تواند خشک کرده و پودر کنید و به عنوان یک اسکراب طبیعی استفاده کنید.منبع : سیمرغ‎

در اینجا ۵ میوه سالم که قطعا به شما کمک خواهد کرد تا پوست روشن و بدون لکی داشته باشید را به شما معرفی می کنیم.

امروز میوه ها نقش زیادی در روشن کردن پوست دارند و به همین دلیل است که اکثر شرکت ها در درست کردن لوسیون ها ، کرم ها ، صابون ها، و سایر محصولات زیبایی از میوه استفاده میکنند. حتی این محصولات مراقبت از پوست نیز حاوی مقدار زیادی از مواد شیمیایی است که ممکن است عوارض جانبی داشته باشند . از این رو بهترین گزینه این است که میوه خام موجود در آشپزخانه را برای مراقبت از پوست استفاده کنیم . در اینجا ۴ میوه سالم که قطعا به شما کمک خواهد کرد تا پوست روشن و بدون لکی داشته باشید را به شما معرفی می کنیم.

۱ – موز
موز سرشار از آهن ، منیزیم و پتاسیم است . علاوه بر این، برای پوست بسیار خوب است . همچنین موز دارای ویتامین های A، B و E است که یک عامل ضد پیری شگفت انگیز را تشکیل می دهد . به سادگی موز تازه و رسیده را له کنید و به عنوان ماسک روی صورت بزنید.

۲ – کیوی
کیوی سرشار از پکتین و فیبر است و برای جلوگیری از چین و چروک و لکه های پوست کمک می کند .با کیوی می توانید همیشه پوست تان را سالم , زیبا و شفاف نگه دارید.

۳ – لیمو
لیمو از مواد غذایی است که به راحتی در دسترس هر خانواده است . لیمو سرشار از ویتامین C است ، که برای پوست عالی است . اضافه کردن لیمو به یک لیوان آب گرم مخلوط با یک قاشق غذاخوری عسل و نوشیدن آن هر روز صبح به عنوان یک پاک کننده پوست عالی است. مالش دادن داخل پوست لیمو نیز برای روشن کردن پوست و از بین بردن آثار آکنه خوب است.

۵ – پرتقال
پرتقال سرشار از ویتامین C است و برای بهبود بافت پوست کمک می کند . مالش داخل پرتقال روی پوست، افتادگی پوست را کاهش می دهد، لکه را از بین می برد و روند پیری پوست را کند می کند. همچنین پرتقال را می تواند خشک کرده و پودر کنید و به عنوان یک اسکراب طبیعی استفاده کنید.

منبع : سیمرغ

این نوشته در خواص خوراکی ها و دانه ها،خشکبار، روغن ها، گیاهان و میوه ها, دانستنی ها و ویتامین ها ،داروها ،سلامت وپوست،ماسک ها، خواص مواد غذایی، گیاهان دارویی ،مرکبات , زیبایی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *