خود درمانی یک نقطه معجزه گر!

در ادامه ی بحثهای خود درمانی یک نقطه معجزه گر براتون دارم!
یک نقطه در روی دست بین انگشت شصت و سبابه که وقتی فشارش بدید دردناکه…. این نقطه رو محکم با انگشت شصت دست دیگرتون بمدت بیست تا سی ثانیه فشار بدید تا سر دردتون رو ساکت کنه، اگر دلهره دارید مثلا قبل از امتحان و یا مصاحبه این نقطه رو به آرامی بصورت دایره وار ماساژ بدید و ارامش معجزه گرش رو تجربه کنید…
یادتون باشه دوستان این تکنیکها هیچکدوم نباید جای داروهای شما رو بگیره و فقط باید بصورت کمکی ازشون بشه!! هر سوال دیگه حتما با پزشک تون مشورت کنید.
شب خوش دوستان

‎سلاااااااام دوستای گلم.....
در ادامه ی بحثهای خود درمانی یک نقطه معجزه گر براتون دارم!
یک نقطه در روی دست بین انگشت شصت و سبابه  که وقتی فشارش بدید دردناکه.... این نقطه رو محکم با انگشت شصت دست دیگرتون بمدت بیست تا سی ثانیه فشار بدید تا سر دردتون رو ساکت کنه، اگر دلهره دارید مثلا قبل از امتحان و یا مصاحبه این نقطه رو به آرامی بصورت دایره وار ماساژ بدید و ارامش معجزه گرش رو تجربه کنید...
یادتون باشه دوستان این تکنیکها هیچکدوم نباید جای داروهای شما رو بگیره و فقط باید بصورت کمکی ازشون  بشه!! هر سوال دیگه حتما با پزشک تون مشورت کنید. 
شب خوش دوستان ❤️❤️❤️‎
این نوشته در ورزش و تناسب اندام، تقویت عضلات و اندامها برای حفظ سلامتی و زیبایی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *