اگر می خواهید چربی شکمتان آب شود

اگر می خواهید چربی شکمتان آب شود بهتر است از مواد خوراکی فیبردار استفاد کنید و با خوردن صبحانه به این امر کمک کنید تا بتوانید صاحب شکمی شش تکه شوید و به ورزیده کردن و تناسب اندام خود کمک کنید
دکتر صادق کرمانی متخصص درمان چاقی و لاغری گفت: تصور برخی‌ها این است که کم خوردن به کاهش وزن کمک می‌کند در صورتی که هیچ وعده غذایی را نباید حذف کنید.
وی ادامه داد: خوردن یک صبحانه سالم می‌تواند باعث بالا رفتن فعالیت متابولیسم‌تان شود، فشارخونتان را تنظیم و تا وقت نهاد انرژی شما را تأمین کند.
دکتر کرمانی در خصوص غذاهای کمک کننده به لاغر کردن دور کمر تصریح کرد: جو دوسر سرشار از فیبر، یک گزینه عالی است چرا که حالت اشباع کننده داشته و به دیر گرسته شدن کمک می‌کند. همچنین بادام‌ها منبع غنی از تک چربی‌های اشباع نشده هستند که باعث کاهش چربی‌های شکمی می‌شود.
این متخصص درمان چاقی و لاغری افزود: سبزیجاتی مثل کاهو، اسفناج یا کلم نه تنها سرشار از ویتامین و مواد معدنی بوده و کالری‌شان کم است، بلکه میزان زیادی فیبر دارند که از جلو آمدن شکم پیشگیری می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: سعی کنید برای ورزیده کردن و متناسب شدن عضلات شکمی، از خوردن غذاهای سرخ کردنی، چرب و سرشار از کالری پرهیز کنید. آن چه درباره غذاهایی مثل ماهی و یا گوشت بوقلمون نیز باید بدانید که انرژی زیادی به شما می‌دهند و هنگام هضم، کالری زیادی می‌سوزانند.

درمانکده

این نوشته در سلامتی و رژیم غذایی-بهداشت و سلامت تغذیه ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *