“تکنیک چینی “معجزه ای در کاهش روند پیری و داشتن بدنی سالم…

اگر نتوانید با چشمان بسته بیش از ۱۰ ثانیه روی یک پا بایستید، اندام های داخلی شما باهم هماهنگی ندارند و بدن شما به سمت پیری است.

باور کردنی نیست ولی حقیقت دارد ،انجام روزانه این تمرین با چشمان بسته ، روزی پنج دقیقه به دفعات در روز ، باعث افزایش طول عمر و آرامش روحی تان می گردد،و نیز ایمنی بدن را بالا می برد، فشار و قندخون را تنظیم میکند ،بیماریهای شانه ها و ستون فقرات را کاهش میدهد و از تحلیل قوای فکری نیز بسیار جلوگیری می شود. این ورزش تعادلی باعث تحریک شدن گیرنده‌های اعضای مختلف میشود و همواره آن‌ها را فعال نگه میدارد. همچنین این ورزش برای رفع مشکلات مفاصل،ستون فقرات و قلب بسیار مناسب است..لابد تصور می کنید کار ساده ای است! در این صورت بهتر است همین الان یک بار امتحان کنید..

نکته :این نوع ورزش باعث سلامتی و از روند پیری جلوگیری میکند،مخصوصا در افراد مسن اگر بتوانند این تمرین را انجام دهند مانع افتادن انها و عملکرد تعادلی زانوشان را بهبود می بخشد. اگر دارای شرایط خاص میباشید وتمایل دارید این ورزش ها را انجام دهید،میتواندبه شرطی که تکیه‌گاهی در نزدیکی‌ فرد وجود داشته باشد، که اگر تعادل‌ فرد به هم خورد، بتواند به وسیله آن تعادل خود را حفظ کند. میتوانند این ورزش را انجام دهند که در صورت تکرار این تمرین بعد از مدتی خواهند دید ،بدون تکیه گاه میتوانند به راحتی این کار را انجام دهند و سلامتی خود را بدست اورند.

 راز سلامتی با گیاهان شفا بخش:این ورزش تعادلی به حفظ و افزایش تعادل و سلامتی در افراد مخصوصا سالمندان بسیار کمک می کند، چینی ها بیشتر سلامتی خود را مدیون تمرین روزانه جین جی دو” هستند ،که نوعی تعادل در بر روی یک پا میباشد ..اگر برایتان مقدور است، مدت طولانی تری روی یک پا بایستید و حتما با چشمان بسته این حرکت را انجام دهید. این ورزش تعادلی را روزی دو یا سه بار و بیشتر از ۲۰ دقیقه انجام ندهید.. ضمنا .در این نوع ورزش تعادل حتما باید چشمها بسته و.دست ها جلو و یا بالای سر باشد..اولشه سخته .ولی با تمرین و تکرار .هر رور بهتر میتوانید تعادل خود را حفظ کنید و خواهید دید چقدر در سلامتیان تاثیر چشمگیری خواهد داشت..،ﺣﺘﻤﺎ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﺘﺎﻥ نیزﺍﺭﺳﺎﻝ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ.

Image may contain: 1 person , text

راز سلامتی با گیاهان شفا بخش
این نوشته در ورزش و تناسب اندام، تقویت عضلات و اندامها برای حفظ سلامتی و زیبایی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *