خواص معجزه آسای ترب سیاه و عسل

 👈ترب به دلیل داشتن ترکیبات گوگردی به عنوان ضدباکتری، ضد قارچ

Image may contain: food

و ضد ویروس عمل می‌ کند و مانع از بروز عفونت های راه تنفسی و مجاری ادرار می‌ شود.ترب سیاه مانع بروز سنگ مثانه می‌ شود، به‌ علاوه از انسداد مجاری تنفسی جلوگیری می ‌کند.

👈ترب سیاه علاوه بر اینکه کلیه را فعال میکند و همچنین باعث پودر شدن سنگ کلیه به ویژه سنگ های اگزالات کلیسم(Calcium oxalate) می شود دقت کنید که حتما بعد از غذا بخورید

شما برای دفع سنگ کلیه می توانید آب ترب سیاه را بگیرید سپس روزی یک استکان ودقت کنید که حتما بعد از غذا بخورید(به علت خاصیت بازی ترب توصیه می شود از مصرف زیاد آن پرهیز کنید چرا که پرز های روده را از بین میبرد و همچنین به علت دیر هضم بودن نفاخ است و نفخ زیاد باعث درد بیشتر سنگ کلیه می شود..و نیز محتوای قابل توجه ویتامین C و ویتامین ‌های گروه B در ترب منبع خوبی برای پیشگیری ازکمبود این ویتامین خصوصا در افراد سیگاری که نیاز به این ویتامین در آن ها بالا است، را جبران میکند

توجه :چطوری ۳ روزه سرفه رو قطع کنیم؟
معجون ترب سیاه با عسل برای مقابله
با سرفه های خشک، مزمن و آلرژیک .

امان از زمانی که سرفه‌های پی در پی راه نفس آدم را بند می‌آورد. در این صورت هیچ‌چیز به اندازه ترب سیاه و عسل یک درمان قطعی و طبیعی نیست. این معجون باعث می‌شود که مخاط برونشیت روان شده و فوری دفع شود. به همین دلیل برای درمان سرفه و مشکلات تنفسی روش زیر فوق‌العاده موثر است.تا از شر این سرفه های ازار دهنده نجات دهد.

یک ترب سیاه خوب و کمی عسل نیاز داریم ،ترب سیاه را خوب بشورید سر ترب سیاه را بریده و مقداری از آنرا خالی کنید، داخلش کمی عسل طبیعی بریزید . .ته ترب را کمی سوراخ کنید ( در یک ترب بزرگ حفره ای ایجاد کرده و همچنین در ته آن هم سوراخ ریزی به وجود آورید به طوری که آب قطره قطره از آن خارج شود.)و ترب را روی یک لیوان قرار دهید حدود ۵ ساعت بعد عسل مواد داخل ترب را درخود حل کرده و به درون لیوان می ریزد ،عسل،عصاره داخل ترب رو حل میکنه و به معجونی تبدیل میشه که داروی معجزه گری برای سرفه های خشک و مزمن هستش، می توانید، روزی دو سه قاشق،..مخصوصا حتما قبل از خواب یک قاشق غذاخوری از این معجون میل کنید.این کار را ۳ رور انجام دهید.خواهید دید درروز سوم کوچکترین اثری از سرفه های مزمن و حتی کهنه، دیگر وجود ندارد،در ضمن این معجون .مانع بروز سنگ مثانه می‌ شود، به‌ علاوه از انسداد مجاری تنفسی جلوگیری می ‌کندو برای مشکلات گوارشی، کبدی، راه چاره ی خوبی پیدا کنید.

👈همچنین میتوانید به جای ترب از شلغم (گزینه ترب سیاه بهتر است )نیز استفاده کنید.اگر دسترسی به لیموی خوب دارید میتوانید لیمو ترش را ورقه کرده در این معجون قرار دهید تا خواص بیشتری را داشته باشد ..

توجه:موقع خرید ترب‌هایی را انتخاب کنید که کاملا سفت، سالم، بدون زدگی و بدون لک باشند.حواستان باشد که نباید این شربت را بیش از۲۴ ساعت نگهداری کرد.به کودکان زیر ۷ سال مصرف این معجون ممنوع میباشد و در صورت انسداد مجاری صفراوی از مصرف آن خودداری شود.

این نوشته در دانستنی ها و ویتامین ها ،داروها ،سلامت وپوست،ماسک ها، خواص مواد غذایی، گیاهان دارویی ،مرکبات , زیبایی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *