«استفاده های باورنکردنی از چای کیسه ای»

برای از بین بردن بوی بد دست:

‎گیاهان دارویی‎'s photo.

اگر دستهایی که از ماهی، پیاز و سیر بوی بد گرفته اند و با آب و صابون این بو از بین نمی رود، دستهای خود را با محتوی چای کیسه ای بشویید که هم بوی بد دست از بین می رود و هم باعث نرم شدن دست می شود.

تسکین دهنده و ضدپیری پوست در جمام:

افزودن چند چای کیسه ای در وان گرم حمام ، به علت وجود آنتی اکسیدان هایی که در چای کیسه ای هست، رادیکال های آزاد پوست را از بین می برد و پوست را نرم می کند و باعث می شود که پوست، پیر نشود. همچنین یک درمان ضداسترس بسیار عالی است.

از بین برنده باکتری های دهان:

چای کیسه ای را در یک فنجان آب گرم بگذارید و اجازه دهید تا در دمای اتاق خنک شود. بعد به عنوان یک دهانشویه طبیعی از آن استفاده کنید که می تواند بوی بد دهان را از بین ببرد و همچنین باکتری های موجود در دهان نیز از بین می روند. برای این منظور از چای سبز و یا چای نعناع استفاده کنید.

از بین برنده موهای مرده»

چای کیسه ای را در یک فنجان آب داغ بگذارید و اجازه دهید تا در دمای اتاق خنک شود. موهای خود را به طور معمولی با آن شستشو دهید. موها و پوست سر را کاملاً ماساژ دهید و درنهایت با حوله موهای خود را خشک کنید.

نرم کردن پا و از بین برنده بوی بد پا:

چند چای کیسه ای را در یک وان کوچک پر از آب بگذارید. پای خود را وقتی آب ولرم شد در آن بگذارید. وقتی آب سرد شد پای خود مالش دهید. برای این منظور از چای سبز استفاده کنید که اثر ضدباکتریایی دارد.

کاهش تورم و کودی های چشم:

یک جفت چای کیسه ای را برای چند دقیقه در یخچال بگذارید. بعد آن ها روی ورم چشم بگذارید. چای دارای تانن است و تورم را کاهش می دهد. برای این که نتیجه بهتری بگیرید کیسه های چای را به مدت ۱۵ دقیقه روی ورم های چشم خود بگذارید.

به حداقل رساندن کبودی:

چند چای کیسه ای را برای مدتی در یخچال بگذارید. سپس آنها را روی محل آسیب دیده بگذارید. تانن موجود در چای کیسه ای سیاه رگ های خونی را تنگ می کند و کبودی را از بین می برد.

گیاهان دارویی
این نوشته در دانستنی ها و ویتامین ها ،داروها ،سلامت وپوست،ماسک ها، خواص مواد غذایی، گیاهان دارویی ،مرکبات , زیبایی, دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *