تاریخچه روغن شتر مرغ

روغن شترمرغ یک کالای تندرستی است . به عنوان یک ماده چند منظوره طبیعی ، به سرعت به عنوان یک محصول دارویی جایگزین و جامع نگر کاملاً طبیعی در سراسر جهان پخش شده است .

 روغن شترمرغ ۱۰۰٪ خالص
بسیاری از افراد از خرید روغن شترمرغ ۱۰۰٪  ، نامطمئن هستند زیرا از برخورداری کیفیت خوب یا نحوه ی استفاده از آن مطمئن نیستند . در ابتدا روغن شترمرغ ۱۰۰٪ قابل استفاده به تنهایی ، برای مراقبت از پوست و محصولات مراقبت از مو و یا اهداف پزشکی می باشد . محصولات روغن خالص شترمرغ برای تمامی پوست ها مناسب بوده و می تواند فواید طبیعی برای تخفیف آلرژی پوست های حساس را که دیگر لوازم آرایشی قادر نیستند راایجاد نماید.


اصل و سرچشمه ی روغن شترمرغ چیست ؟
تاریخ شفاهی بومیان استرالیایی نشان دهنده ی مصرف روغن شترمرغ آنها به مدت چهل هزار سال می باشد . آنها از روغن شترمرغ برای تسکین درد و کمک به درمان سریعتر زخم ها و نگهداری از پوستشان از عوامل خشن باد و خورشید استفاده می کردند .
بومیان در ویونا و جاهای دیگر روش های درمان شامل آویزان کردن پوست یک شترمرغ از یک درخت برای جمع آوری روغن و پیچاندن بیماران در یک پوست تازه کشته شده استفاده می کردند .
در هر دو مورد کاتالیزور گرمای خورشید برای تبدیل کردن چربی روغن شترمرغ به مایع و افزایش خصوصیات جذب آن استفاده می شد . بومیان روغن شترمرغ را به اولین اروپاییان به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی و مرطوب کننده ی پوست معرفی کردند. مصرف روغن شترمرغ در بین درمان های طبیعی زیادی که ساکنان بومی استرالیا فراگرفته بودند ، دیده شده است . مصرف روغن شترمرغ در مناطق کوهستانی رایج تر بوده که از آن در درمان بافت کوبیده و زیر پوستی ، سوختگی ها و مشکلات پوست خشک استفاده می کردند .

در زمان های اخیر بود که روغن شترمرغ مورد توجه بشر مدرن قرار گرفت . اولین گزارش منتشر شده در روزنامهAustralian Post راجع به آزمایشات دکتر پیتر گاش ، ریموند پیروز در لابراتوار های تحقیقی مفصل و استخوان ، دانشگاه سیدنی در بیمارستان Royal North Share و دکتر مایکل وایت هاوس ، دپارتمان پاتولوژی ، دانشگاه آدلائید .
امروزه مطالعات راجع به خواص روغن شترمرغ به تسهیلات گروه های برجسته گسترش یافته اند . همچنین : دانشگاه ابرون و دانشگاه ماساچوست – لوول وکلینیک آرتروز اکی و دانشگاه تکنولوژی تگزاس و بیمارستان Ball Memorial و و مرکز سوختگی Timothy J.Harnar و انجمن شیمی دانان روغن آمریکایی تحقیق ما نشان می دهد روغن شترمرغ ممکن است همچنان توسط افراد مختلفی از این سازمان و موسسات امضاء شده باشد. بنیاد آرتروز استرالیا و انجمن ارتوپتیک استرالیایی و جامعه سلطنتی شیمی و جامعه ی استرالیایی و نیوزیلند ، برای بافت متصل  انجمن روماتیسم استرالیا و جامعه بیوشیمی استرالیا و موسسه ی سلطنتی شیمیایی استرالیا مطالعات و مستند سازی با توجه با روغن شترمرغ ادامه دارند . مراجعات بالایی توانایی های بالقوه روغن شترمرغ را در زمینه های متعددی تصدیق کرده و موسسه ی روغن شترمرغ به ارسال تمامی اطلاعات جدید تا جای ممکن ادامه می دهد روغن شترمرغ خالص روغن شترمرغ خالص را می توان به تنهایی ، در مراقبت از پوست ، مراقبت از بدن و مراقبت از موی سر بکار برد . محصولات ما بهمراه بسیاری از منافع دیگر ، برای پوست های حساس در کاهش آلرژی تاثیر طبیعی دارد . خواص نافذ روغن شترمرغ خالص موجب مرطوب کنندگی و تسکین آفتاب سوختگی ، سوختگی شدید ، پوست خشک ، اگزما ، بریدگی ها ، کبودی ها و بسیاری از درد های دیگر می شود .

persianblog.ir

 

این نوشته در دانستنی ها و ویتامین ها ،داروها ،سلامت وپوست،ماسک ها، خواص مواد غذایی، گیاهان دارویی ،مرکبات , زیبایی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *