خطرناک‌ترین غذای دنیا که استخوان‌هایتان را پوک می‌کند!

خطرناک‌ترین غذای دنیا که استخوان‌هایتان را پوک می‌کند!--------------------------------------------------------------برخی از خوراکی‌ها حتی با وجود مفید بودن به دلیل داشتن ترکیباتی خاص می‌توانند برای سلامت بدن و به ویژه استخوان‌ها بسیار مضر باشند.به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ دانشمندان با مطالعه بر روی اهالی کشورهای حوزه‌ی جنوب شرق و شرق آسیا دریافته‌اند که بویژه اهالی کشور ژاپن به دلیل مصرف بالای غذاهای دریایی می‌توانند در معرض ابتلا به "آرتروز" قرار بگیرند.گفتنی است، بر اساس تحقیقات صورت گرفته، گوشت قرمز و غذاهای دریایی حاوی مقدار فراوان از روی هستند که می‌تواند سبب تشدید عارضه‌ی آرتروز در افراد شود.بررسی‌ها نشان می‌دهند، از جمله غذاهای مملو از روی که می‌تواند سبب آرتروز دردناک شود، غذاهای دریایی، کاکائو و مرغ هستند.این خوراکی‌ها سبب از بین رفتن غضروف‌ها و سایش استخوان‌ها در محل مفاصل بر روی هم و درد فراوان در افراد می شود.آنها افزایش غیر طبیعی پروتئین Zip8 را به دلیل مصرف خوراکی‌های حاوی روی فراوان می‌دانند که یکی از عوامل اصلی ایجاد آرتروز در افراد است.دانشمندان به افراد مبتلا به آرتروز توصیه می‌کنند از رژیم غذایی حاوی روی کمتر استفاده نمایند.منبع: باشگاه خبرنگاران

برخی از خوراکی‌ها حتی با وجود مفید بودن به دلیل داشتن ترکیباتی خاص می‌توانند برای سلامت بدن و به ویژه استخوان‌ها بسیار مضر باشند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ دانشمندان با مطالعه بر روی اهالی کشورهای حوزه‌ی جنوب شرق و شرق آسیا دریافته‌اند که بویژه اهالی کشور ژاپن به دلیل مصرف بالای غذاهای دریایی می‌توانند در معرض ابتلا به “آرتروز” قرار بگیرند.

گفتنی است، بر اساس تحقیقات صورت گرفته، گوشت قرمز و غذاهای دریایی حاوی مقدار فراوان از روی هستند که می‌تواند سبب تشدید عارضه‌ی آرتروز در افراد شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، از جمله غذاهای مملو از روی که می‌تواند سبب آرتروز دردناک شود، غذاهای دریایی، کاکائو و مرغ هستند.

این خوراکی‌ها سبب از بین رفتن غضروف‌ها و سایش استخوان‌ها در محل مفاصل بر روی هم و درد فراوان در افراد می شود.

آنها افزایش غیر طبیعی پروتئین Zip8 را به دلیل مصرف خوراکی‌های حاوی روی فراوان می‌دانند که یکی از عوامل اصلی ایجاد آرتروز در افراد است.

دانشمندان به افراد مبتلا به آرتروز توصیه می‌کنند از رژیم غذایی حاوی روی کمتر استفاده نمایند.

باشگاه خبرنگاران- خانه پزشکی و سلامت ایرانیان

این نوشته در خواص خوراکی ها و دانه ها،خشکبار، روغن ها، گیاهان و میوه ها ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *