نکته مفید:خواص جالب استشمام عصاره بعضی از مواد برای سلامتی مان

نعناع: بو کردن نعناع یا عصاره نعناع موقع رانندگی باعث هوشیاری و نخوابیدن راننده می شود. همچنین تحقیق دیگری نشان دا ده است که روغن نعناع باعث افزایش انرژی بدنی مان می شود.

‎نکته مفید:خواص جالب استشمام عصاره بعضی از مواد برای سلامتی مان...............نعناع: بو کردن نعناع یا عصاره نعناع موقع رانندگی باعث هوشیاری و نخوابیدن راننده می شود. همچنین تحقیق دیگری نشان دا ده است که روغن نعناع باعث افزایش انرژی بدنی مان می شود.لیمو: تحقیقات نشان می دهد که کسانی که در معرض افسردگی هستند با بو کردن مرکبات مخصوصا لیمو می توانند میزان داروی افسردگی شان را کم بکنند .زنجبیل: بو کردن عصاره زنجبیل حالت تهوع و استفراغ را کمتر می کند.گریپ فروت: تحقیق منشتر شده در مجله نورساینس نشان می دهد بو کردن گریپ فروت باعث کاهش اشتها می شود.بابونه و بهارنارنج: ترکیب این دو باعث کاهش اضطراب و استرس می گردداوکالیپتوس: افرادی که ورم سینوس دارند می توانند با استفاده از این گیاه آبریزش بینی را کم کنند طریق مصرف: چند قطره از اوکالیپتوس را در آب ولرم بریزید و بخور کنید.فلفل سیاه: افرادی که می خواهند سیگار را ترک بکنند با استفاده از این نوع فلفل می توانند کمتر دلشون به سیگار تنگ شود.پرتقال: استشمام بوی عصاره پرتقال ،اضطراب را کم می کندرزماری: عطر عصاره رزماری باعث تمرکز و همچنین افزایش سرعت انجام کارهای روزمره مان می شود.ـــــــــــــــلطفا به اطلاع همه برسانید <3‎

لیمو: تحقیقات نشان می دهد که کسانی که در معرض افسردگی هستند با بو کردن مرکبات مخصوصا لیمو می توانند میزان داروی افسردگی شان را کم بکنند .

زنجبیل: بو کردن عصاره زنجبیل حالت تهوع و استفراغ را کمتر می کند.

گریپ فروت: تحقیق منشتر شده در مجله نورساینس نشان می دهد بو کردن گریپ فروت باعث کاهش اشتها می شود.

بابونه و بهارنارنج: ترکیب این دو باعث کاهش اضطراب و استرس می گردد

اوکالیپتوس: افرادی که ورم سینوس دارند می توانند با استفاده از این گیاه آبریزش بینی را کم کنند
طریق مصرف: چند قطره از اوکالیپتوس را در آب ولرم بریزید و بخور کنید.

فلفل سیاه: افرادی که می خواهند سیگار را ترک بکنند با استفاده از این نوع فلفل می توانند کمتر دلشون به سیگار تنگ شود.

پرتقال: استشمام بوی عصاره پرتقال ،اضطراب را کم می کند

رزماری: عطر عصاره رزماری باعث تمرکز و همچنین افزایش سرعت انجام کارهای روزمره مان می شود.

واقعیت های جالب

این نوشته در خواص خوراکی ها و دانه ها،خشکبار، روغن ها، گیاهان و میوه ها, دانستنی ها و ویتامین ها ،داروها ،سلامت وپوست،ماسک ها، خواص مواد غذایی، گیاهان دارویی ،مرکبات , زیبایی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *