درمان آرتروز و پوکی استخوان!

با این روش ها، پوکی استخوان و درد زانــوهــا و درد و ورم مفاصل را درمان می کند.

No automatic alt text available.

یک پژشک ایرانی چنین توصیه نموده است :چند وقتی‌ بود که مادرم از درد زانوهایش به تنگ شده بود، هر مسکنی که داکتر‌های متخصص تجویز کرده بودند و در داروخانه‌ها بود امتحان کرده ،ولی‌ اثری نداشت تا اینکه من با یک داروساز گیاهی آشنا شدم و این معجون را به من معرفی‌ و پیشنهاد کردند که دیگه از مسکن‌های شیمیأیی استفاده نکنم، تا یک هفته هر روز صبح از آن نوشیده شود.

این محلول را تهیه کردم و یک هفته صبح ها نیم ساعت قبل از صحبحانه میخورد و پس از یک هفته التهاب و ورم زانوهأش که آرتروز شده بود به طور چشم گیری مداوا شد و دوباره به زندگی‌ عادی برگشت و حالا هر وقت از این معجون خوش مزه می خورد، اول خدا را شکر می‌کنه به خاطر نعمت هایی که برای ما داده است.

دوم برای سلامتی آن داروساز گیاهی که بدون هیچ چشم‌ داشتی با این مسکن و آرام بخش گیاهی اشنایمان کرد دعا می‌‌کنه. اگه شما همین مشکل را دارید،حتما از این معجون مصرف کنید،تا تاثیر جادوییش را ببینید ،تازه بعداز معرفی این معجون به دوستانم متوجه شدم این نوشیدنی هر نوع درد ارتروزی و رماتیسم را هم شفا میدهد.
.
طرز تهیه : ( یک قاشق چای خوری پودر دارچین + یک قاشق چای خوری پودر زنجبیل + یک یا دو قاشق مرباخوری عسل + یک گیلاس شیر (کسانی که نمیتوانند شیر بخورند ، میتوانند با آب جوش و یا چای سبز که سرشار از آنتی اکسیدان است ) . میل کنند ..

شیر و زنجبیل و دارچین را با هم می‌‌جوشانیم ( ۱ دقیقه )
سپس کمی که سرد شد با عسل مخلوط کرده میل کنید.

اگر افرادی که از درد زانو و ورم مفاصل رنج می‌برند از این معجون به طور منظم استفاده کنند، می‌توانند اثرات تسکین درد مداوم خود به طور معجزه اسا مشاهده کنند.
بررسی‌ها نشان داده است افرادی که به علت این بیماری قادر به راه رفتن نبودند، پس از مصرف یک ماه از این مخلوط، توانستند،هر روز بهتر از روز قبل و پس از یک ماه بدون هیچ دردی شروع به راه رفتن کنند.بنابر این برای درمان درد زانو و مفاصل خود ،مصرف این معجون شفا بخش را تا زمان بهبودی کامل استفاده کنید.

 خواص گیاهان داروئی و غذاهای گیاهی رزماری

این نوشته در ادویه ها ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *