حرکاتی برای تقویت دستگاه گوارش(قسمت دوم)

برخی حرکات باعث به کار افتادن بیشتر ماهیچه‌های بدن می‌شود، به همین سبب گردش‌ خون را درکل بدن افزایش داده و بر ضربان قلب می‌افزاید. به کمک حرکات زیر می‌توانید چربی‌های بدن را بسوزانید و از وزن خود کم کنید. انجام این حرکات به همراه رعایت رژیم غذایی می‌تواند اثرات مطلوبی روی تناسب اندام شما داشته باشد.

حرکت اول: همانند حرکت شنا روی زمین قرار بگیرید و سپس باسن خود را از زمین بلند کنید. حالا به نوبت هر یک از زانوهای خود را به سمت سینه نزدیک کنید. برای آن که ضربان قلب خود را افزایش دهید، سعی کنید این حرکت را با سرعت بیشتری انجام دهید.

 

حرکت دوم: این حرکت همانند اسکیت کردن است. بایستید و کمی به جلو خم شوید. حالا سعی کنید تعادل خود را روی یک پا حفظ کنید و دست‌هایتان را به سمت پایی که از زمین بلند کرده‌اید حرکت دهید. سپس پای خود را بسرعت عوض کنید و دست‌ها را به سمت مخالف حرکت دهید. این حرکت را به طور متناوب ۲۰ بار انجام دهید.

حرکت سوم: پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز کنید. حالا بسرعت زانوهای خود را خم کنید و دست‌های خود را به زمین برسانید. دست‌ها را مقابل بدن روی زمین قرار دهید، وزن خود را روی دست‌هایتان بیندازید و پاها را به سمت عقب برده و همانند حرکت شنا روی زمین قرار بگیرید. یک نوبت شنا بروید و دوباره پاهایتان را به سمت جلو آورده و در حالت چمباتمه قرار بگیرید. حالا بسرعت بلند شوید و در حالی که دست‌ها را به بالای سر می‌برید یک پرش انجام دهید. دقت داشته باشید که همه این حرکات را بسرعت انجام دهید. این حرکت ترکیبی را ده بار تکرار کنید.

جام جم -المیرا یزدانخواه

این نوشته در ورزش و تناسب اندام، تقویت عضلات و اندامها برای حفظ سلامتی و زیبایی ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *